Teller

woensdag 24 augustus 2011

24082011

Hallo waarde cliëntéle van het Golden Peerd. Ik ben terug van vakantie, maar helaas, kan mijn eigen kroeg niet meer in. Ik heb vlug een dependance geopend zolang de deur van ons Golden Peerd gesloten blijft wegens migratie problemen bij web-log.nl. Misschien is het ook wel echt einde Golden Peerd. Ik vrees dat alle bijdragen uit het verleden wel eens verdwenen konden zijn. Frekie, ik wil je nog bedanken voor je inzet en doe graag weer een beroep op je. Ondanks dat je het druk hebt, toch het Peerd iedere dag openen en in de gaten houden, dat is wel een compliment waard!

23 opmerkingen:

  1. Nog moeilijk te vinden schijnbaar deze tijdelijke (?) lokatie van het Golden Peerd, maar ik verwacht toch nog wel een paar klanten die via Twitter de weg zullen vinden vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een test of iedereen een reactie kan plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roskam, je kunt je naam gewoon invullen onder naam/url.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chris een echte rooie24 augustus 2011 om 14:28

    Goedemiddag, ik had vanmorgen gedacht aan Henkie ik dacht eerst dat het aan mijn pc of henk, maar toen ik later probeerde waren web-log allemaal verdwenen, blij dat je weer heelhuids terug bent:).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag, ik heb het in ieder geval gevonden :)

    Ik hoop wel dat de rest van het peerd ook teruggevonden wordt, al die bijdragen...

    Heb je een backup, Appie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marc, ik heb geen backup, zou het ook erg vervelend vinden als meer dan vijf jaar "Golden Peerd" zou zijn verdwenen, maar er zullen er zijn die dat niet erg zullen vinden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het nu goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Roskam, zie je wel, niks is te moeilijk voor je. ;)

    En wat zeggen ze bij weblog.nl? Misschien komt het goed, maar het gaat niet zoals de bedoeling was.

    http://helpdesk.web-log.nl/entries/20389946-wij-zijn-aan-het-migreren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Appie, wanneer ik iets onder de knie heb veranderd er weer wat.
    Wat is nu de reden dat ze migreren, enig idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. http://webcache.googleusercontent.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=cache%3Apeerd.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Roskam, typepad schijnt het contract niet te verlengen met weblog.nl, vandaar de migratie. Had van mij ook niet gehoeven. Ben te oud voor al die veranderingen. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Appie.
    Wat ik op mijn externe schijf heb kun je krijgen.
    Het is helaas niet alles.
    Indien belangstelling hoor ik het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De inhoud van de blogs zal wel terugkomen. Maar of het op dezelfde manier georganiseerd is, moeten we afwachten. Google heeft alle blogs geïndexeerd zodat we er op trefwoorden in kunnen zoeken. Maar als het niet op dezelfde manier op een nieuwe server wordt teruggezet, werkt dat niet meer. Google zal dan opnieuw moeten indexeren en dat kan erg lang duren. Als ze het al helemaal doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. las net de mail over een toegangsprobleem bij web-log. Ik kreeg al een witte pagina vanmorgen. Nu hier maar even tijdelijk in de spreekwoordelijke unit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is kloten. Ik blijf afwachten en we zullen wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ligt jou weblog er ook uit Henk?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een zijïg gedoe zeg... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Barteld, ik hoop dat alles nog op zijn pootjes terecht komt, zo niet, dan waardeer ik je aanbod, maar of ik de moed heb om veel terug te zetten? Er zijn weblogs die vanwege de opzet en inhoud ernstiger zijn gedupeerd dan het Peerd. Een weblog als Gelkinghe bijvoorbeeld staan ontzettend veel waardevolle items op, zou erg spijtig voor maker en lezers zijn als dat verdwenen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Henk, achter de bar gebruik ik andere bewoordingen, maar kan het niet met je oneens zijn. Is er al goed nieuws te melden over je neef en naamgenoot vanuit Libië?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ab,
    maak je niet al te veel zorgen,
    ook ik heb nog wel een paar jaargangetjes opgeslagen staan...
    en ingeval van nood...
    is er ook nog zoiets als het Iternet-archief Non-plus-ultra:

    http://web.archive.org/web/20090428094216/http://peerd.web-log.nl/peerd/

    alleen de opmaak/CSS-files zijn niet altijd aanwezig/functioneel

    BeantwoordenVerwijderen