Teller

zondag 28 augustus 2011

28082011

Vandaag is het Zondag, maar geen fotoquiz op deze plaats. Als het met de migratie allemaal goed komt, dan weer in het "echte" Golden Peerd rond Oktober. De bezoekcijfers waren al niet hoog in de vakantietijd, maar het blijkt dat veel bezoekers, waarschijnlijk het deel dat geen mail heeft gehad, het Peerd op deze plaats niet kunnen vinden. Men weet dus blijkbaar niet dat er een alternatief is en via Google is deze pagina ook nog niet te vinden.




Groen: Aantal pageviews. Blauw: Aantal unieke bezoekers. Oranje: Aantal terugkerende bezoekers

19 opmerkingen:

  1. Excuses voor de kleine foto, weet ook niet hoe dat komt, had wel een grotere geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, inderdaad is gaat nu wat omslachtig.
    Appie heeft het over unieke bezoekers, ja dat willen we allemaal wel zijn.(of zijn we dat ook allemaal?) Maak er weer een zinvolle dag van, een die je later nog herinnerd als weet je nog van toen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JohnPeter, die het Peerd node mist!28 augustus 2011 om 09:25

    Mogguh lui!

    Appie, duurt dit tot eind september? Had je beter een paar weken later op vakantie kunnen gaan: dat had je toch omzet gescheeld.

    Sterkte en voor allen een prachtige dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen.
    Het lijkt een heerlijke dag te worden, straks een ontbijtje samen met de kleinveulens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rustig in t Peerd. Geen rustende jager, maar het rustend Peerd.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roskam, inderdaad erg rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vond ik op site van Gelkinghe. Volgens mij betreft dit ook het Peerd.

    "Wij zijn aan het migreren!
    Coen
plaatst dit op Aug-24 15:32
    Beste Weblogger, 
    Ik wil openlijk mijn excuses aanbieden voor de tijd die het duurt om alle 389.957 geregistreerde weblogs weer live te zetten. Tevens voor de communicatie vooraf waarin ik geen moment gesproken heb over een scenario zoals deze. Ik ben altijd uitgegaan van soepel verloop van deze laatste fase van de migratie. Dit is iets waar vanaf eind 2010 naartoe is gewerkt en in de aanloop zijn voor zover mogelijk alle scenario's wel belicht en zoveel mogelijk voorkomen, maar niet gecommuniceerd.  
    Het doet ons goed dat we veel berichten van steun ontvangen ondanks het grote beroep dat wij op het geduld doen. Kritische reacties en uitingen van frustratie lezen wij ook. Deze begrijpen wij volkomen en waar wij kunnen zal gereageerd worden en uitleg gegeven. Dat alles zo lang stil ligt is gewoon sh*t en frustrerend, maar we kunnen nu niet meer terug en moeten door blijven gaan totdat het klaar is. 
    Bedankt voor jullie geduld en flexibiliteit.
    Nogmaals mijn excuses,
    Coen

    Zoals je gemerkt hebt zijn wij begonnen met de migratie naar het nieuwe systeem. Omdat de homepage er om vreemde redenen uit ligt wordt iedereen  naar dit bericht verwezen. Ik leg je snel uit wat er nu plaats vindt en wat er ongeveer zou moeten gaan gebeuren. Ik zeg ongeveer omdat er zoals je gemerkt hebt nog wel dingen veranderen in het proces. 
    Wat er nu gebeurt en gaat gebeuren: 
    Planning: Het gehele migratieproces is enorm complex werk en moet zeer secuur gebeuren. Wij geven geen planning af omdat we absoluut zeker willen zijn van de stappen die wij nemen. Dat kost wat extra tijd, maar die verdiend zich snel terug als alles klaar is. Dat wil nog steeds niet zeggen dat alles vlekkeloos gaat verlopen, maar daar streven wij wel naar.
    1.Typepad exporteert alle gewijzigde weblogs en plaatst deze na een controle in onze FTP (loopt nog).
    2.W3EDGE zet dit om naar WXR formaat en importeert het naar het nieuwe systeem. (Voltooid)
    3.Een laatste controle van inlog, registratie en betalingen. (Loopt)
    4.Omzetten van de domeinen , live zetten van de 301 redirect en ontkurken van de champagne. (in afwachting voorgaande stappen)

    Weblogs offline?
    De weblogs zouden volgens afspraken met Typepad niet offline gaan voordat stap 4 bereikt zou zijn. Dit is om een nog onbekende reden wel gebeurd. Over het waarom kan ik je nu geen antwoord geven, maar ik kan wel zeggen dat ik daar ook van baal. 

    Overigens begrijpen wij dat je vragen hebt, onzeker bent, opmerkingen hebt en graag wilt bloggen. Begrijp ook dat wij aan onze zijde overlopen en niet altijd a la minuut een oplossing of een sluitend antwoord hebben. Voor de mensen die nog van niets wisten: U heeft sinds oktober 2010 onze updates en e-mails gemist, sorry. 

    Wil je jezelf op de hoogte houden?
    Kijk dan op ons Twitter account. 

    Groet, 

    Alle mensen achter en naast Weblog.nl"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En volgens mij houdt dit velen bezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daarom maar even op de fiets om wat bovenlchten te "aanschouwen"

    "Zuidbroek
    Heiligenlaan 97:
    Het huis is eind 20e eeuw grondig gerestaureerd waarbij het bovenlicht niet werd vergeten en voorzien van een, naar oude voorbeelden, zeer smaakvol vormgegeven gevulde bloemenvaas.
    De kartelrandversiering komt ook voor in 19e eeuwse gietijzeren voorgangers.

    Huize Rustenbroek aan de Kerkstraat heeft een kwaadkijkend leeuwtje, liggend op een bed van bladeren in het bovenlicht. Toch een fraai stukje houtsnijwerk al is het dan zonder de gebruikelijke hoornen des overvloeds en andere tierelantijnen.

    Van het licht op het adres Achter de Wal 5 is te melden dat men bij het overschilderen voor het gemak voor een monochromatisch uiterlijk heeft gekozen. Dit handgesneden bovenlicht doet enigszins denken aan het veelkleurige exemplaar van Hereweg 83 Meeden".

    In ieder geval je kunt het licht nu hebben gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In de eerste zin had ik wat proberen met de "l"

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie informatie Barteld. Wij hebben een privé huiskamerconcert achter de rug, het gaf een fijn gevoel om weer te zingen.

    Het graftrommeltje wordt opgeknapt, geen al te grote klus dunkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op onverklaarbare wijze verdween dit bericht van 18.22.
    Dus nog maar een keer.

    Dit las ik –als informatie- op de site van Gelkinghe.

    “Wij zijn aan het migreren!
    Coen
 plaatst dit op Aug-24 15:32
    Beste Weblogger,
    Ik wil openlijk mijn excuses aanbieden voor de tijd die het duurt om alle 389.957 geregistreerde weblogs weer live te zetten. Tevens voor de communicatie vooraf waarin ik geen moment gesproken heb over een scenario zoals deze. Ik ben altijd uitgegaan van soepel verloop van deze laatste fase van de migratie. Dit is iets waar vanaf eind 2010 naartoe is gewerkt en in de aanloop zijn voor zover mogelijk alle scenario's wel belicht en zoveel mogelijk voorkomen, maar niet gecommuniceerd.
    Het doet ons goed dat we veel berichten van steun ontvangen ondanks het grote beroep dat wij op het geduld doen. Kritische reacties en uitingen van frustratie lezen wij ook. Deze begrijpen wij volkomen en waar wij kunnen zal gereageerd worden en uitleg gegeven. Dat alles zo lang stil ligt is gewoon sh*t en frustrerend, maar we kunnen nu niet meer terug en moeten door blijven gaan totdat het klaar is.
    Bedankt voor jullie geduld en flexibiliteit.
    Nogmaals mijn excuses,
    Coen
    Zoals je gemerkt hebt zijn wij begonnen met de migratie naar het nieuwe systeem. Omdat de homepage er om vreemde redenen uit ligt wordt iedereen naar dit bericht verwezen. Ik leg je snel uit wat er nu plaats vindt en wat er ongeveer zou moeten gaan gebeuren. Ik zeg ongeveer omdat er zoals je gemerkt hebt nog wel dingen veranderen in het proces.
    Wat er nu gebeurt en gaat gebeuren:
    Planning: Het gehele migratieproces is enorm complex werk en moet zeer secuur gebeuren. Wij geven geen planning af omdat we absoluut zeker willen zijn van de stappen die wij nemen. Dat kost wat extra tijd, maar die verdiend zich snel terug als alles klaar is. Dat wil nog steeds niet zeggen dat alles vlekkeloos gaat verlopen, maar daar streven wij wel naar.
    1.Typepad exporteert alle gewijzigde weblogs en plaatst deze na een controle in onze FTP (loopt nog).
    2.W3EDGE zet dit om naar WXR formaat en importeert het naar het nieuwe systeem. (Voltooid)
    3.Een laatste controle van inlog, registratie en betalingen. (Loopt)
    4.Omzetten van de domeinen en ontkurken van de champagne. (in afwachting voorgaande stappen)

    Weblogs offline?
    De weblogs zouden volgens afspraken met Typepad niet offline gaan voordat stap 4 bereikt zou zijn. Dit is om een nog onbekende reden wel gebeurd. Over het waarom kan ik je nu geen antwoord geven, maar ik kan wel zeggen dat ik daar ook van baal.

    Overigens begrijpen wij dat je vragen hebt, onzeker bent, opmerkingen hebt en graag wilt bloggen. Begrijp ook dat wij aan onze zijde overlopen en niet altijd a la minuut een oplossing of een sluitend antwoord hebben. Voor de mensen die nog van niets wisten: U heeft sinds oktober 2010 onze updates en e-mails gemist, sorry.

    Groet,

    Alle mensen achter en naast Weblog.nl”

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Appie.
    Haal jij de info er steeds af ?
    Of doet jouw webmaster vervelend ?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedenavond.
    Gelukkig werkt het plaatsen van berichten in Zuidbroek wel.
    Over de grens, op een geleende PC, lukte het niet omdat, waar nu een profiel is te selecteren, geen venstertje verscheen.
    Mogelijk dat andere gasten hier ook problemen mee hebben en daardoor gedwongen voor Goud gaan, waar ze eigenlijk Zilver prefereren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had er nog nooit van,'bovenlichten' gehoord.
    Maar nu Bartel er over begon en ik het op 'Google' opgezocht heb,gaat het licht branden. Dacht altijd dat het voor de versiering was. Ook dat is de kracht van het GP, het opmerkzaam maken van details van iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe de pc uit. Welterusten allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Barteld, ik haal er geen info af. Ik doe alle moeite om het Peerd op deze wijze in de "lucht" te houden, dus je zult snappen dat ik er dan niets vanaf ga halen. Wat is er weg?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, mijn laatste oninteressante bericht voor vandaag: de geleende laptop doet het in Nederland gewoon. Het lag zo te zien dus aan het feit dat ik me niet in Nederland bevond.
    Vreemd voor een .com site....

    Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen