Teller

woensdag 5 oktober 2011

05102011

Ik las vanmorgen in het DvhN dat Simon Redmeyer, buurtagent in Zuidbroek en Noordbroek, via twitter op zoek is naar de eigenaar van een 55 centimeter grote grijze betonnen gans. Het beest is waarschijnlijk in de laatste week van de vorige maand komen "aanvliegen" in de tuin van een collega van Redmeyer, aan de Boslaan in Zuidbroek. De buurtagent denkt niet dat er grote afstanden zijn afgelegd met de betonnen gans vanwege het gewicht. Wellicht is de gans afkomstig van iemand die in de buurt woont. Wie het beest mist of wie weet van wie de gans is kan bellen met Redmeyer via 0900-8844.

9 opmerkingen:

  1. goedemorgen, dat krijgje door de opwarming van de aarde,de vogels worden honk vast. zeker als ze niet van vlees en bloed zijn gemaakt maar van beton.Er zijn nogal wat spreekwoorden over ganzen, zal daar de oplossing van deze mysterie in te vinden zijn? Obelix zal dan zeggen; het zijn rare jongens die Groningers,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.

    De domme gans van ons staat nog op het erf
    houdt waarschijnlijk niet van reizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag, weinig klandizie vandaag. Dat wat in het café de Rode Lantaarn wel anders, daar vierde men de hele dagen feest. Misschien dat Herman de Blijker eens langs moet komen. Nee we zijn chauvinistisch en houden Gordon nog even buiten de deur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wim, zou wel eens op een faillissement kunnen uitdraaien, maar virtueel lig ik niet wakker van. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoeg gluurders overigens door de ramen, maar wel driekwart van voor de migratie. Trekt nog steeds aan, want via Google zijn we te vinden op deze plek en dat was in het begin niet zo.

    Baal er wel van dat die migratie nog niet is afgerond, want ik mis wel een paar dingen. Onder andere dat de links die geplaatst worden niet werken, maar je ze moet kopieeren en dan in de adresbalk moet plakken. Niet moeilijk, wel irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moi. Heb een middagje op het Hogeland doorgebracht, genoten van de luchten en de omgeploegde klei.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Appie, niks faillissement, volhouden past bij een ondernemer dus ook bij jou.
    Net kennis gemaakt met de nieuwe hond van de buren, een schat lijkt het kruising stabij/herder? Niet helemaal duidelijk, maar hij is mooi, lief en waaks. Nu moet ie nog aan de poezen wennen en aan onze honden.

    Ik doe de kroegdeur achter me dicht morgen is er weer een dag.

    Welterusten allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ab,
    als je een maandje of twee met minder niet kan overleven...
    ga je niet failliet...
    dan ben je het al.

    Volgens mij valt het dus best mee...,
    iets wat ik niet kan zggen van de nieuwe beheerders-interface van weblog...,
    ik krijg niets meer zo op z'n plek als ik wil...
    en als ik wat verander...
    verandert er van alles maar nooit zoals verwacht. :-(

    Ik hoop dat jij al meer succes hebt...,
    er zijn bloggers waar alles (weer) werkt en het er goed uitziet..., maar er zijn er ook heel wat waar het niet van een leien dakje lijkt te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SiKo, ik kan niet eens in de beheerpagina komen, dus blijf nog even op deze plek het Peerd bestieren. Misschien is wachten tot het moment dat alles werkt wel het beste, want als het beheer nog instabiel is, dan levert dat wellicht ook gevaren op richting het archief. Geduld is een schone zaak, misschien ook nu?

    BeantwoordenVerwijderen