Teller

zondag 27 november 2011

27112011

Het is zondag, vroeger, nou ja vroeger, een tijdje geleden was het fotoquiz in het Golden Peerd. Misschien herleven oude tijden, vandaag nog niet, wellicht later. Ben daar nog niet over uit, vond het altijd leuk om te doen, het legt echter ook beslag op je, in tijd, maar ook een zekere druk van "het moeten." Dat is best wel apart, want niemand dwong mij, het was geheel uit vrije wil dat ik met het Golden Peerd en de wekelijkse fotoquiz begon. Vroeg mij wel eens af, hoe kwam je op het idee en nog belangrijker, waarom deed je het? Ik heb daarop voor mijzelf inmiddels een antwoord, het is echter niet nodig om die hier te ventileren, want heb inmiddels al een opening met veel meer woorden dan noodzakelijk is. ;)

20 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ja waarom doe je iets. Dat vragen ook de politieagenten je als je een verkeersovertreding hebt begaan. Waarom ga je al 8 jaar lang iedere zondagmorgen een radiokerkdienst uitzenden. Streelt het je eigen ego? Zeker niet!Wel zal je het missen als je stopt. Het heeft allemaal met het gevoel te maken die je er bij hebt. Is het gevoel de kompas waarop wij varen? Nee, maar het maakt wel deel van het geen wij doen. Maak er ondanks deze woorden er een goede zondag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je, je afvraagt waarom ik altijd o vroeg ben, dan is hier het antwoord: onze hond is zo geprogrammeerd dat hij om 6'40 een sanitaire stop moet maken. Ondanks alle ingrepen veranderd er niets. Gevoel of natuurlijke drang van de hond?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen. Appie, bij twijfel niet doen, lijkt mij.
    De fotoquiz was leuk en het gaf ook klantenbinding, maar ik begrijp ook de gebondenheid van jou op de zondagochtend. Nu je de vrijheid hebt geproefd is het moeilijk om een wekelijkse verplichting weer aan te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogguh lui!

    Vannacht voor het eerst sinds tijden weer geslapen als een beer, zonder chemicaliën. Aan de andere kant, gisteren om vijf uur in de auto na zeer rusteloze nacht. Maar onze jongste was op tijd op Schiphol wat met het OV niet haalbaar bleek. Aantal Volvo-vrienden ontmoet en vroeg naar bed. Leuke dag dus ;)

    En vanmorgen zo fit als een hoentje, half zeven wakker en er maar uit gegaan. Maar ja, dan weer geen kans op virtuele ballen en zo langzamerhand krijg ik het idee dat Sanoma het niet gaat redden en dat de waard de bierdoek in de hoek gaat gooien. Er bestaat leven zonder virtuele kroeg maar of je daar blij van wordt?

    Wens iedereen een heerlijke uitwaaidag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen
    Je kreeg er wel klantenbinding door.....maar je was wel de hele zondagmorgen gebonden om op te letten , doen wat je zelf leuk vindt.....

    ik heb een hond die zich elke nacht om 3 uur meldt, ja oud baasje van 14 en half......

    heb het er graag voor over......

    fijne zondag iedereen


    PS HINT...... ben weer met kleding inzameling Henk MUller weeshuis bezig, en ik kan nog steeds door mijn gang lopen........ dus aanbreng valt tegen......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Martje, jammer dat er niet meer binnengebracht is.
    Men heeft nog enkele dagen om het goed te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar kan ik het kwijt martje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goedemorgen. Het was vanmorgen een beetje herfstachtig. fijne miezerregen en veel wind. Desondanks een leuke wandeling gemaakt bij fochteloërveen. Nu eerst maar een verlaatte lunch

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mach Nieuweweg 41 Muntendam,als ik er niet ben schuurtje is wel open overdag......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sinds gisteren is er een figuurlijke brugwachter die activiteiten in het dorp signaleert en meningen uit het dorp registreert. Over van alles en nog wat. Naast deze digitale versie volgt straks een analoge versie in de Tussenklappen (als dat past binnen het inkomen van de brugwachter).

    Dus deel uw overpeinzingen met de brugwachter als u binnenkort weer eens voor de brug staat te wachten en twitter naar "debrugwachter8" of mail uw twitterbericht (max 140 tekens) naar brugwachter@hotmail.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Overal liggen takken op de binnenwegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goedenmiddag...

    arnold nog bedankt voor het mailadres, heb er inmiddels gebruik van gemaakt :-)
    gisteren het peerd niet meer bezocht, vanwege andere bezigheden.

    bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Roskam, ik vond het nog wel meevallen vandaag. Ook nog geen meldingen gekregen van omgewaaide bomen hier in de buurt. De windkracht is inmiddels afgenomen.

    @Bloem: graag gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Arnold, je bedoelt eigenlijk dat het je tegengevallen is. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Arnold, Nieuw Scheemda, t Waar en Nieuwolda. Was jij daar ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee ik ben op de fiets de gemeente niet uit geweest. Vanmorgen en vanmiddag met de auto wel naar Assen en Veendam geweest. Her en der wat dunne takjes gezien, enkel op tussenklappen wz lag een wat dikkere tak in de berm. Richting O/ NO ben ik niet geweest vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Appie: ja zo kun je het ook opvatten ;-) Vorig jaar heeft een oktoberstormpje mij een leuke boom opgeleverd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Avond peerders, k'had zojuist een berichtje getypt voor onze trouwe lezer Henk, ik zal eerts dit gaan proberen
    als deze niet lukt copieeer deze en plak deze
    http://www.weblogvanjou.nl/?p=152#comment-946

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij lukte dus niet.......

    BeantwoordenVerwijderen