Teller

woensdag 30 november 2011

30112011

Onderstaande mail ontving ik van Henk:

Vanwege migratie “web-log.nl“ zijn onderstaande weblogs verhuist naar een nieuwe locatie, dus ook “freehenktepper”

Because of migration “web-log.nl” are web-blogs mentioned below moves to a new location, therefore also freehenktepper

http://freehenktepper.nl/

http://www.henktepper.nl/

http://www.weblogvanjou.nl/

Ik wilde de drie webadressen als link weergeven, maar dat schijnt nu niet te werken. Dus gewoon kopiëren en plakken in de adresbalk. (Appie)

27 opmerkingen:

  1. goedemorgen,Henk had zijn 'vaste' klanten al verwittigd met deze informatie. Deed me goed, je bent dan wel uit oog maar niet uit het hart.
    Het weer is echt kenmerkend voor de herfst, het heeft wel wat.Zo heeft ieder jaargetijde zijn charmes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De valsmunter uit Oostwold schijnt gepakt te zijn. http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article8627441.ece/Oostwolder-betaalt-met-valse-vijftigjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Appie dank je wel, dacht wwil vanmorgen de eerste zijn, maar Wim staat ook vroeg op. Dacht vanmorgen het is 6:00 uur dus beentjes naast bed en na een uur kwam ik erachter dat het 6:00 uur was.

    Weblogvanjou: Een bericht over "De Euro"

    Verder hoor ik vreemde verhalen over de nieuwe eigenaar van de nieuwe Supermarkt. Zullen wel roddels zijn. O.a. Muntendam Supercoop, exploitatie door de Coop organisatie en dat zou volgens de roddels ook in Zuidbroek het geval gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag de laatste dag dat er pakjes ingeleverd kunnen worden voor DE PAKJESBEZORGDAG aanstaande zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henk,een gevleugelde word van Tijl Uilenspiegelwas: waar rook is, is vuur. Dit keer ging het om een paarde vijg, maar het kan ook om iets anders gaan. We zullen afwachten, anders schakelen we toch gewoon de futters en gepensioneerden in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogguh lui

    Winterbanden besteld, volgende week zijn ze binnen!
    Dan kan wat de volvo betreft de winter beginnen.
    Alleen een probleem van nu, ik raak haast buiten zinnen
    Wat waarmee komt Sniek zondagmiddag binnen?

    Ergens schreef ik dat ondanks mijn geestelijke transpiratie
    Het me totaal ontbreekt aan spits- of sowiesovindige inspriratie!
    Winkel in, winkel uit, centrum in, centrum uit
    Het gaat niet best met Sint en zijn gekleurde schavuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JP, voor je VOLVO heb je in elk geval een mooie suprise en de rest zal ook wel komen.:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas Rossie, mijn volvo was erbij toen ik het met Kalk besprak...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JP, ach, geen verrassing meer, dan maar extra poetsen.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Henk: Ach wat maakt het uit. Supermarkt is supermarkt. Of hij nu Zwarts of Coop op de gevel heeft staan. Alleen als hij nu al met winst zou zijn overgedaan, zou het erg triest zijn(omdat onze belastingcentjes er in zitten).
    Ik denk echter dat Coop eerst goede cijfers wil zien voordat ze iets over nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als het waar is wbt de supermarkt,dan ben ik benieuwd voor hoeveel de supermarkt van eigenaar is gewisseld. Zeker ten opzichte van de grondprijs van maar 15.000 euro die swarts heeft betaald. Iets waar de SP en andere partijen overigens al voor gewaarschuwd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. VB, als het waar is, dus kunnen we beter nog niet vooruit lopen op dit bericht/gerucht. Voor je het weet gaat dit verhaal een eigen leven leiden, ook als het niet waar is, dat is niet goed voor de ondernemer/winkel/Zuidbroek en ook niet voor het Golden Peerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @appie. Het maakt in feite niet zo veel uit, de bouw gaat wel door en de supermarkt zal ook wel open gaan. Waar het om gaat is, mocht het gerucht waar zijn, wat heeft swarts dan gebeurd voor de grond en de supermarkt. Het collega heeft namelijk verzuimd om een speculatiebeding op te nemen in het contract. Als de supermarkt dorverkocht wordt dan kan de ondernemer flink cashen omdat hij maar 15.000 heeft betaald voor de grond. Diezelfde grond (met supermarkt) is alleen al het 10 voudige waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. goedenavond...

    geruchten zijn mij ook ter ore gekomen....

    @VB: grondprijs was 50000 euro, hetgeen ook vergeefs was...
    wij hebben idd onze bedenkingen hierover geuit, maar het beding van verplicht 10 jaar supermarkt in het pand zou er wel voor zorgen dat desbetreffende partner niet zo gauw zou stoppen, omdat ie er toch een hoop geld in geïnvesteerd heeft....

    eerst maar es afwachten of de geruchten kloppen, en dan nog of swarts de toko verkocht heeft, dat hoeft natuurlijk helemaal niet

    bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o, sh*t....vandaag laatste dag van pakjes inleveren, mis nog 1 kado....morgen maar even lief aanbellen bij 1 vd adressen, hoop dat het nog mag (vorig jaar wel :-O)

    bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vanmiddag een leuke item op radio RTV noord over U zeggen. Het ge jou of ge je moet maar eens afgelopen zijn. Kinderen horen in de klas tegen de meester weer U te zeggen. Laatst was ik bij de Ikea en zag een dame achter de kassa waarvan ik schat dat ze een jaar of 17 was tegen een hoog bejaarde dame zeggen: je mag nu je pas er in doen. Ik had de indruk dat beide personen elkaar niet kenden dus het kwam wat vreemd bij mij over. Moet er toch wel aan wennen. Zeker wanneer je elkaar niet kent. Nu werk ik bij een Duitse werkgever waar wij elkaar standaard aanspreken met U. En daar wordt geen uitzondering op gemaakt. Pas bij wederzijds goedvinden besluiten wij te Dutzen. Ik persoonlijk vind het wel prettig om zo door het leven te gaan want mij ervaring is toch wel een beetje dat je beter met U kunt beginnen en met je kunt eindigen, dan met jij begint en met U moet eindigen.

    Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja Duitsland heeft wat andere omgangsvormen. Voor wat betreft winkels: Bij de AH Oosterdiep wordt ik altijd met U aangesproken, terwijl ik maar een par jaar ouder ben dan jongeren die daar lopen. Desondanks vind ik het wel correct. Mensen die je niet kent (zoals Tom schetst) zou ik met u aanspreken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. voor mij is iedereen die ik ken of die van ongeveer dezelfde leeftijd zijn een 'je', ouderen zijn in eerste instantie u en pas bij goedvinden een jij en dan vergeet ik het nog heel vaak en zeg toch u....
    de PVV vindt ook dat uit respect de leraren weer u genoemd moeten worden, alsof zij het voorbeeld van respect geven in de 2e kamer, laat me niet lachen...

    bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind het helemaal niet leuk als jonge mensen mij aanspreken met u( in het ziekenhuis) voel me gelijk 20 jaar of meer ouder...ik spreek hun ook niet met u aan, maar daarom ga ik niet minder respectvol met ze om, iedereen krijgt dezelfde behandeling: de goede :-)

    bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sorry Bloem, ik ben het niet met je eens.
    Ook al doe je in het heetst van het debat wel eens een primaire uitspraak, na het debat heb ik Wilders (want die wordt/werd weer benoemd in het radio nieuws) nog nooit gehoord dat hij job zei. Ik heb volgens mij altijd gehoord dat het meneer Cohen was. Nu volg ik niet alle politieke dingen, dus ik kan wat gemist hebben. Persoonlijk ben ik ook voor meer u of meneer ..... in de klas. Zelf ik heb dat nog gezegd op school. Leraren sprak je meestal met meneer ... aan. Een enkele waar je een goede band mee had dan werd het soms de voornaam(bij informele contacten). Dat was bij mij overigens alleen op HBO. Misschien is er in een paar jaar toch een hoop veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. meneer cohen, dan geen job noemen (wat ik(persoonlijk) nog minder erg vind), maar wel bedrijfspoedel getuigd niet van respect...

    leraren noemden wij ook meneer of mevrouw, een enkele jonge leraar bij de voornaam (zelfs op de middelbare school....daar heb ik ook zolang op gezeten dat we bijna even oud waren, oooh...maar ik wist wel wat respect was, niet dat ik een lieverdje was, maar er zat wel verschil tussen een leraar pesten en wat ouwehoeren in de klas, wat mij betreft. wilde zelf lerares(wiskunde en duits) worden, maar helaas bestond deze combi niet op de lerarenopleiding die toen inmiddels ook van groningen naar friesland verhuisde...en dan eindig je dus in de gezondheidszorg, met veel plezier overigens....geef nu ook wel les, zat er toch wel een beetje in dus...

    bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Achja waar hebben wij of heeft uw het over toch? Beste mensen als u of jij het woord hoort: Doe eens effe normaal man........

    Oké dan zeg ik op mijn beurt: Doe eens effe sociaal man toch?

    meer zeg ik niet........

    ainigste wat ik zegn zol breek mie de bek nait open en zo ist en echt nait ans.

    Chris de echte rooie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bloem, het gaat er niet om hoe oud of jij je voelt, maar hoe oud of je bent, en dat valt niet te verbloemen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oei, ik hoor de echo nog wat ik tegen Bloem zei, was humoristisch bedoeld, maar of Bloempje dat ook zo ziet. :(

    BeantwoordenVerwijderen