Teller

dinsdag 20 december 2011

20122011

Wie heeft er geen familie, vrienden of kennissen die het afgelopen jaar een verhuiskaart hebben gestuurd. Maar waar is die, nu men een kaartje wil sturen met de beste wensen voor het nieuwe jaar? Het Golden Peerd heeft ook een verhuizing ondergaan, hopelijk tijdelijk, maar het adres is wel hetzelfde gebleven. Dus stop met zoeken, mocht men een kaartje willen sturen naar Siene, Frederika en mij. Net als in voorgaande jaren is het adres: goldenpeerd@gmail.com

Is dit vissen naar digitale kaarten? Misschien, maar belangrijker nog, heb weer een opening van het Golden Peerd, waar ik vijf minuten geleden nog niet wist waar mee te openen. Onder tijdsdruk presteer ik het makkelijkst, of het bijdraagt aan een positieve dag in het Golden Peerd, dat is weer heel iets anders. ;)

14 opmerkingen:

  1. goedemorgen, inderdaad onder tijdsdruk presteer ik het makkelijkste. De geest zit wel in de fles maar komt er niet uit. In jip en janneke taal: het zit wel in je gedachte opgeslagen, maar de code ontbreekt om het uit te dragen. De zout strooier ging al vroeg door onze straat, dus let op het kan glad zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.

    Gisteren heeft Margreet de laatste decemberzegels verkocht. Omdat ze tegenwoordig bijna overal te koop zijn hadden we 10% minder besteld dan vorig jaar. Dat bleek dus te voorzichtig ingeschat. Om 10 uur komt er nog een kleine bestelling binnen zodat we geen nee hoeven te verkopen tot de Kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen.
    Jan, heb gisteren 120 zegels gekocht en ben er bijna door, maar denk dat ik het er mee red.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is stil geworden na de oproep voor een digitale kaart voor het Golden Peerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag,

    Of loopt iedereen zich nu af te vragen waar ze een digitale postzegel moeten gaan halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @roskam (e.a.), ik zal je geduld niet langer op de proef stellen en je even verslag doen van ons fc groningen avontuur:
    ik werd met een grote bmw naar de contreien van het stadion vervoerd.onderweg hebben we elkaar verteld wie we werkelijk zijn want virtueel vlees in de kuip is toch iets anders dan echt vlees.
    na een stief kwartiertje wandelen kwamen we aan op de tweede ring en ik was zeer onder de indruk.
    alles in super groot en groen lego,het veld was nog het minst groen,hier een daar zelfs een zandbak.
    entree van de elftallen was rechtsstreeks overgenomen van de romeinse arena,alleen de gladiatoren mochten blijven leven ditmaal.
    ik had natuurlijk speciale belangstelling voor het spel van tom hiariej (jij begrijpt wel waarom)maar die wist zeker dat ik kwam kijken en was dus zo zenuwachtig dat hij niet zo goed uit de verf kwam.
    gelukkig wonnen ze wel maar vraag niet hoe.
    de sfeer in zo'n stadion is toch echt fantastisch en je lacht je dood om het commentaar om je heen (vooral de brillenfirma's kunnen hier goede zaken doen !!)
    tijdens de wedstrijd kwam de regen af en toe met bakken naar beneden,maar wij zaten letterlijk hoog en droog.
    tijdens de wandeling zowel heen als terug werd ik ook nog even geheel vrijblijvend uitvoerig op de hoogte gebracht van het politieke reilen en zeilen in de gemeente menterwolde,dus ook nog een leerzame tocht.
    teruggekomen nog even gezellig een pilsje gedronken aan het einde van een lange avond.
    voor alles: VB hartstikke bedankt,je hebt me een groot plezier gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Senior Vanuit de grond van mijn hart: Graag gedaan. En als je een volgende keer aan de boxen van de radio zit gekluisterd heb je er een id bij hoe het in het echt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Senior en VB, ik had niet anders verwacht dan dat jullie samen een fijne avond zouden hebben.
    Had Tom je echt gezien, of vermoed je het alleen.
    Mijn nieuwsgierigheid is gestild en daar ben ik dankbaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Roskam We hebben Tom echt aan het werk gezien hij speeld zoals vaker rechts-back. Hij was alleen niet in goede doen afgelopen zaterdag. Mocht je niet weten wat rechts-back is dan vermoed ik dat je ega dat wel weet....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Senior, ik vond juist dat Tom Hiariej één van zijn betere wedstrijden speelde. Kwam regelmatig door over rechts en leverde ook een aantal prima voorzetten af, die helaas niet werden bekroond met een doelpunt. Denk ook dat Tom beter tot zijn recht komt op het middenveld. Snel behendig, goede steekballen, voor zover ik verstand van voetballen heb. Wat betreft over het politiek bijpraten, je realiseert je wel Senior, dat VB een gekleurde bril op heeft? ;)

    Eentje die je echt kan bijpraten is de uitbater van dit etablissement. Draag niet de last mee van een partijlidmaatschap, dus geheel onpartijdig, maar wel met een politiek inzicht. Althans volgens Siene, maar die is blond, gelukkig weet ze dat goed te verbergen in meerdere opzichten. Ik hoor jullie denken, mag jij dat zeggen Appie? Ja dat mag ik zeggen, want zij is even de deur uit. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. VB, mijn eega zou weten wat rechts-back is....., aan me nooit niet, Jan heeft totaal niets met voetbal.
    Als kleinzoon moest spelen stond oma langs de lijn en met de overbuurman ben ik naar een wedstrijd in de Euroborg geweest. Ooit nog op damesvoetbal geweest in Zuidbroek, maar dat is heel lang geleden. Dus.... geen echte voetbal liefhebbers en van de randverschijnselen al helemaal niet.:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @appie,de gekleurde bril van vb is mij genoegzaam bekend,maar dat neemt niet weg dat je toch ook wel eens kunt luisteren naar de insteek van een ander,ook al ben je het niet altijd met hem eens.
    @roskam,natuurlijk heeft tom mij niet gezien,tenminste dat neem ik aan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Senior, hoe kan iemand jou niet zien.:)

    BeantwoordenVerwijderen