Teller

dinsdag 24 januari 2012

24012012

Zondag hadden we weer eens een fotoquiz in het Golden Peerd, de komende weken zou dat ook het geval kunnen zijn als de klanten er prijs op stellen. Maar ja, hoe weet ik of de klanten er prijs op stellen? Door het gewoon te vragen aan de bar, simpeler kan het niet. Als er minimaal 20 personen voor een fotoquiz zijn, dit hier persoonlijk melden, dan gaan we er mee door tot en met Maart als het Golden Peerd niet wordt gesloten wegens het ontbreken van de nodige vergunningen. De klant is Koning, dus is het woord aan de klant. Kan het democratischer? ;)

32 opmerkingen:

  1. Hallo Appie,
    Als alle klanten zich nu eens melden wanneer ze het op prijs stellen van de leuke fotoquiz die je altijd toch weer op zondagmorgen hier neer zet, moet het de volgende keren toch goed komen.
    Ik ging afgelopen zondag helaas niet met de prijs er van door maar gun Marc de bal zeer zeker. heb al een stukje geproefd en zal zeker weer een gokje wagen. Fijne dag morgen allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O sorry maar ga nu lekker slapen en zal zien wat de dinsdag zal brengen, dus.....trusten gluurders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik was blij verheugd met een foto quiz weer, hoort dat niet gewoon in onze kroeg, ja toch......
    zo probeer weer te slapen , schouder is erg pijnlijk, dus typen gaat ook moeilijk, voor mij geen postrondje , maar op tijde naar de Rotonde morgen........ eh vandaag....
    trusten, mijn viervoetertje slaapt gelukkig wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen. Appie, natuurlijk is het fijn dat de fotoquiz terug is en als het voor jou niet te veel moeite is zou het mooi zijn dat het blijft.
    Wat hangt er in de lucht dat we allemaal zo vroeg zijn vanochtend, op dit moment alleen maar water.:)
    Martje, van harte beterschap met je schouder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. in het Noorden is het plaatselijk glad, schrijft Babet Alma op twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen.

    Appie, de zondagquiz is altijd een leuke afleiding.
    Maar ik ga er niet exrta vroeg mijn bed meer voor uit, zoals ik ooit wel deed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen, volgens de posting van Roskam is het al 9'18 uur. Dat zou niet best zijn, dan zou betekenen een inhaalslag vandaag. Ja, het is verraderlijk weer, regen, hagel en een open luchten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea van de voetjes24 januari 2012 om 07:48

    Goedemorgen, graag door met de fotoquiz.
    Altijd lastig maar wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen,

    Beste Appie, het lijkt wel of je bezig bent minimaal 20 bezoekers in je kroeg te krijgen. Dit lukt je vast wel. Wat betreft de fotoquiz, gewoon mee doorgaan, maar waarom tot en met maart en wat bedoel je met de nodige vergunningen? Van wie heb je die nodig, aan de bezoekers zal het niet liggen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Appie vooral doorgaan met de quiz. Ik ben niet altijd vroeg genoeg in de benen om mee te kunnen doen,maar toch.
    Dus bij deze ook gelijk een oproep aan iedereen incl gluurders om foto's te sturen naar Ap die bruikbaar zijn voor de fotoquiz.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik begrijp dat ook kastelijns wel eens expliciet moeten vragen of hij misschien moet overstappen naar een andere brouwer. In het broeierige café is dat niet altijd even duidelijk. Hoewel het etablissement vol hangt met foto's uit het verleden maar ook van nu
    is er denk ik nog veel moois te zien in onze dorpen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat niet alle dorpen even mooi zijn. Maar misschien is er nog wel zoveel onontdekt bijzonders, dat het voor fotograven en kastelijn een kleine moeite is de wekelijkse foto quiz te continueren. Ik zou het zeer op prijs stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Appie, heb altijd veel waardering voor de moeite die je doet om ons op zondag ochtend met de quiz bij elkaar te krijgen om samen gezellig virtueel een spelletje te spelen.

    Ik reageer niet altijd omdat een reactie als : "Geen idee wat dit voorstelt" Of "Moeilijk, moeilijk" niet altijd iets toevoegt. Maar ik ben altijd wel een kwartier bezig met kijken, zoeken op google maps enz.

    Dus wat mij betreft: zou het best missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lees net nog even terug, oeps: ...grafen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogguh lui!

    Om met iets belangrijks te beginnen: Martje, beterschap!

    Wat de quiz betreft: helemaal met Jan eens. Misschien om 10:10 uur de quiz opengooien? Vroege vogels afgelopen, tandjes gepoetst en zo?

    En wat de techniek betreft:
    - ik kan niet reageren vai Firefox op de mac maar wel via Chrome?
    - volgens de klok in Frankfurt is het 10:51 maar Nanno zit vlak voor me op kwart over een. In de morgen? Mijn systeemtijd is zo ongeveer de juiste tijd dus ergens zit iets niet lekker in de instellingen.

    Enfin, een ieder een schitterende dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. JP, om tien uur de quiz opengooien? Een heel slecht idee, Wim heeft dan andere verplichtingen, Jan springt rond die tijd op de fiets.:) En wat moeten de vroege vogels aanvangen met de tussentijd.:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Slechts 10 voor de quiz? Dat is wel erg weinig, maar de dag is nog niet om. Nu weer aan de slag, tot vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. graag doorgaan met de quiz.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Iets heel anders, poollicht. Met een beetje/hele hoop mazzel vanavond? Ga de camera vast instellen en klaarzetten!

    Mogelijk is het poollicht ook in Nederland te zien. Dan moeten er geen wolken zijn en dient de omgeving donker te zijn. Ook is een vrij uitzicht naar het noorden vereist. De kans op het zien van het poollicht is klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wel of niet de fotoquiz, persoonlijk zeg ik: het heeft meerwaarde. Niet alleen ga je opzoek naar de plekjes in Menterwolde, maar je steekt er ook wat van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoewel ik altijd te laat binnen kom pleit ik voor de fotoquiz.
    zo weer één erbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog een streepje van mij, ook al zit ik vaak eens een keer mis......
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De gemeenteambtenaren rijden in colonne voorbij met oranje zwaailichten op de zoutstrooiers.
    Vanmorgen zijn er erg veel mensen verrast door de gladheid, er zal wel extra veel preventief gestrooid gaan worden vanavond/vannacht.

    Had ik niet iets gehoord over de kledingzakken naast de groene container? Dat is dus ook vanavond... je schijnt er een fiets mee te kunnen verdienen, dus daar moet ik bij zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik tel 17 schreeuwen om de fotoquiz!!
    dat moet toch voldoende zijn ??
    zo democratisch ben je nou ook weer niet appie ,want je stelt een mandaat en dat is niet democratisch !
    er zitten vast nog wel een paar onhoorbare schreeuwtjes omheen...dus...wel fotoquiz vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  24. noteer mij ook maar appie.............nr.18
    nog 2 te gaan.

    martin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Senior, dank voor de telling, helaas is het niet genoeg, jammer voor diegene die de quiz graag terug zouden zien en wellicht ook voor het Golden Peerd. Kom er in de opening op terug, maar 20 was het minimum. Het kan natuurlijk zijn dat men gemakshalve denkt dat de quiz er toch wel komt of dat een aantal stamgasten niet is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ap...........noteer marlies ook maar.........ze had vanavond fractievergadering..........nr 19....nog eentje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Martin, zo gaat dat misschien in de politiek, maar hier moet iedereen voor zichzelf spreken. Tellen we niet mee, de opening straks biedt misschien kansen, maar een verlengde openstelling vereist natuurlijk ook een hogere limiet. Iedere dag dat het aantal niet gehaald wordt doen we er vijf bij. :)

    BeantwoordenVerwijderen