Teller

maandag 30 januari 2012

30012012

Het FOC Zuidbroek houdt de gemoederen bezig in politiek Groningen, maar niet alleen daar, ook bij de burgerij van Menterwolde en wijde omgeving. Er is nu zelfs een website opgezet door voorstanders van het centrum en dat is best opmerkelijk, want wij Nederlanders laten gemakkelijker iets van ons horen als wij ergens tegen zijn. Tussenstand FOC - Moorlag dus 1- 0, maar een tussenstand is zelden de eindstand. Klik hier voor de website van de voorstanders van het FOC die graag de 600 banen naar Oost-Groningen willen halen, dat het centrum kan genereren volgens de initiatiefnemers.

16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, voor of tegen de FOC. Zolang dhr. Moorlag nog dwars ligt, onthoud ik mij van stemmen. In mijn herinneringen heb ik nog altijd het beeld van Markus P. voor ogen. dhr. M. is van het zelfde hout gesneden. Je kan er best een op koffie mee drinken, maar zaken doen ho maar. Dan kom je pas echt op de koffie.
    Iets anders is het afval putje in Farmsum, waar vuil uit Europa verbrand wordt. Iedereen weet als je iets verbrand, blijft er een reststof over. Waar gaat dat heen? En hoe schoon zijn de stoffen die door de schoorsteen ons lucht vervuilen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie kent hem nog????? Siep Schuiling??? Doet dat een lichtje branden?

    Deze "stoere schaatser uit Meeden" (Nieuwsblad 20 januari 1964) versloeg in Oldambtrit tot twee keer toe cracks als Paping.

    Volgens mij is hij vlak voor mijn geboorte (december 1971) naar Canada verhuisd.
    Wie weet nog iets van hem?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad is Siep Schuiling in 1971 naar Canada verhuist. Hij is daar in 1978 overleden. Zijn dochter Doran en kleinkinderen wonen nog in Prince George, British Columbia.

      Verwijderen
    2. Ja wij zijn in 97 weer van Nederland naar Canada verhuisd.Doran is my moeder and Siep was mijn Opa.

      Verwijderen
    3. Ja wij zijn in 97 weer van Nederland naar Canada verhuisd.Doran is my moeder and Siep was mijn Opa.

      Verwijderen
    4. Ja wij zijn in 97 weer van Nederland naar Canada verhuisd.Doran is my moeder and Siep was mijn Opa.

      Verwijderen
  3. http://resources3.kb.nl/010675000/pdf/DDD_010678932.pdf (tis even skrollen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen.
    Marc Hesp omstreeks 8.40 uur voor radio noord te horen over Factory Outlet Zuidbroek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na het nieuws op Noord Marc Hesp over Factory Outlet Zuidbroek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedenmorgen....

    Toch maar goed dat de SP het FOC weer op de statenagenda heeft geplaatst....

    Ben blij met dit initiatief (600banen.nl)van niet-politiek belangengroep, heel belangrijk dat inwoners/burgers hun stem laten horen....
    mijn stem staat er als inwoner van zuidbroek...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lees in DvhN dat Van der Valk-bad vaker open is.

    Het is nooit te laat om positief te zijn. J. Haudenhuyse.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het FOC inderdaad levensvatbaar is, dan zal het knooppunt A7/N33 ook aangepast moeten worden.
    Ik zou het totaal plaatje weleens willen zien, pas dan weetje ook over hoeveel arbeidsplaatsen het oplevert.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wij horen al uren een rommelemd geluid, wie weet wat het is of waar het vandaan komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. er gaat ook steeds een helikopter over....... misschien dat ros?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee, het was echt gerommel. Toen ik met de hond wandelde liep ik richting N33 en had het idee dat het bij de spoorbrug uit de buurt kwam.
    zijn ze daar met beschoeing bezig misschien?
    Vanavond eerste vergadering met de stuurgroep @600banen.nl

    BeantwoordenVerwijderen