Teller

dinsdag 14 februari 2012

14022012

22 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, een rare slogan; bij COOP bent u de baas. De klant doet wel de inkoop, maar gaat niet over het aangebodene. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om dit te realiseren.(zie uitzending gemist van Henk Tepper)Ik hoop dat mevr. Bremmer SBS 6 ook nog even uitnodigt, om zo het resultaat van deze acties te bekijken.
    Coop Zuidbroek, het ga je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.

    Persoonlijk vond ik de slogan: "In vers het best, het goedkoopst met de rest" een heldere slogan. Die is echter maar kort gebruikt.

    Er is inderdaad veel aan vooraf gegaan, het is 5 voor 12 -en 5 over 12- geweest, maar gelukkig is uiteindelijk het doel bereikt; over een uurtje kunnen we weer boodschappen halen in eigen dorp. Een heel genot. En we weten nu dat het niet vanzelfsprekend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als ik niet op de Golden Peerd zat wist ik niet dat de winkel nu open gaat. Maken ze geen reclame?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonnestraal, in Zuidbroek werd een grote enveloppe met inhoud door de brievenbus gedaan met reclame materiaal. Op de buitenkant van die enveloppe de tekst zoals hier boven is te zien. Alleen waar vandaag staat, stond Dinsdag. Je kunt ook een poster, die er ook bij zat, voor het raam hangen en dan maak je twee weken kans op cadeaubonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen, om negen waren Jan en ik bij de Supermarkt. Wat een prachtige winkel is het!
    Ruime gangpaden, mooie sortering en een fijne plek om mensen te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb bij de videobalk gadget gezocht met de woorden "supermarkt Zuidbroek", er kwamen vier filmpjes uit, waar ik geen invloed op heb. Ook niet op de volgorde, maar vond het wel aardig om op deze heugelijke dag voor Zuidbroek nog even terug te kijken. Vooral het tweede filmpje is leuk van RTV Noord, weten jullie het nog? Zeg eens Aaaaa. Mooie act van Henk Habing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vanmorgen onze nieuwe Coop Supermarkt bezocht en natuurlijk ook gekocht.
    Wat een keurige winkel! Prachtig gedaan. Heel mooi.
    Een gezellige drukte met veel opnieuw ontmoetingen. Iets wat lang geleden was.
    De winkel is ruim gesorteerd, ook biologisch is er veel te vinden. Zelfs biologische zemelen.
    Dat kwam Nanno goed van pas voor z'n roggebroodfabriek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen!

    Wat een mooie frisse supermarkt!

    Heb een filmpje gemaakt en die staat hier: http://www.trefpuntgroningen.nl/index.php?showtopic=26491 Met ook nog een rol voor een van de Peerders :)

    Voor degene die de Raadsvergadering over Zeg eens Aaa nog eens wil terugzien: De gehele vergadering staat hier: YouTube Zeg eens Aaa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat het in die donkere tijden van "de Puist" soms ook heel erg gezellig was blijkt uit de volgende filmpjes: Klik hier, gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeidag, zeg maar.

    Het is rustig hier, of is het merendeel bezig baas te worden. Ik wens Swarts en zijn medewerkers veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. op het filmpje ziet het er gelikt uit ,onze nieuwe coop,mede natuurlijk dankzij het optreden van roskam en eega.
    van de week maar eens even "controleren" of het ook allemaal zo mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heerlijk toetje gegeten uit de prachtige winkel in ons eigen centrum.
    Laat Zuidbroek bloeien, neem je verantwoordelijkheid en kies voor de leefbaarheid van Zuidbroek! Veel succes COOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @nico,waar heb je het voor- en hoofd-gerecht dan gekocht/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @senior vlees gekocht bij Slager Grashuis en groente vanuit de tuin/diepvries en Friese kleiaardappels van aardappelhandel Feiken uit Alteveer. Een voorgerecht hadden we niet vandaag. En in centrum geweest op fiets van Jan Dijkhuis. Kan er niet meer van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nico, niet slecht, maar die aardappelen, kon je toch ook kopen bij Dallinga op Spitsbergen, hoort verder weg, maar is dichterbij dan Alteveer. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Appie, maar wat jij niet weet is dat deze aardappelen gratis bij ons thuis komen van schoonvader Feiken

      Verwijderen
    2. Nico, inderdaad, wist ik niet, maar was wel benieuwd waarom of je daar je aardappels kocht. Vragen ging mij te ver, dus deed ik het zo. ;)

      Verwijderen
  16. Veel positieve geluiden gehoord vandaag.
    Margreet moet weer wennen niet te grote hoeveelheden ineens mee te nemen, zei ze. Ze kan immers elke dag even heenlopen...

    De winkel scoorde bij haar in elk geval bovengemiddeld goed. In één woord SUPER.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedenavond, ik zat net naar een programma te kijken over dementie op ned 2, ik was er al een beetje bang voor zoveel te ouder als je wordt geven ze meer van al deze "druppels", wij zitten in net zo'n situatie wat wij net hebben gezien..... m'n schoonmoeder is ook een beetje dement tja hoort erbij zeg ik tegen m'n vrouwtje, maar als dit zo door gaat dan raak je in zekere zin ik weet niet zeker of ik het over de witte of de rode bloedlichaampjes heb maar je suikerspiegel gaat dan echt letterlijk over de rooie...... is dit wat wij willen? och het is toch maar oud en kost alleen maar geld! Nee beste lezers dat is iets weer iets wat ik niet kan plaatsten....Maar goed wij gaan ervoor, wij gaan alleen voor het beste wat ieder mens toe komt ikke wel...tenmimste dit probeer ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen, zit Appie nu nog in de nieuwe supermarkt om zijn voorraad bij te vullen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wim, nee daar zat Appie niet, maar was bezig het Peerd te openen, maar jij had weer eens geen geduld te wachten. Als ik niet vroeg de deur uit hoef, thuis kan werken, dan doe ik het iets rustiger aan, wat dan soms weer meer tekst oplevert.

      Verwijderen