Teller

donderdag 23 februari 2012

23022012

De gemeente Menterwolde zit ook op Twitter sinds kort. Dat roept best vragen op, althans bij mij, want wie beheert dat account? De burgemeester, een wethouder of een ambtenaar? Is er overleg wat er wel of niet de wereld in kan worden geslingerd via Twitter? Ik zal via mijn twitteraccount de link geven naar hier, misschien dat er een antwoord komt op bovenstaande vragen. Klik hier om het twitteraccount van de gemeente te bezoeken. De gemeente heeft nog niet getweet, maar heeft op dit moment al 30 volgers, waaronder de waard van het Golden Peerd. Vier twitteraccounts worden gevolgd, waaronder niet die van AppiePeerd. #fail ;)

6 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, gisteren genoten van een ingezonden stuk van G. May in de Regio krant over het outletcentrum Zuidbroek. Waarbij de arrogantie van de het college van HS eens weer ter sprake komt.Nee dit ingezonden stuk had de HS krant nooit gepubliceerd. De Hoge Meren is daar het toverwoord.Het doet me denken aan de gemeentelijke herindeling. Bij wie wil je behoren? Hebben de grotere dorpen nog oog voor de kleinere dorpen? Hebben de inwoners ook inspraak? De tijd zal het leren, maar dat we onze ogen en oren goed open moeten houden is bekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn alle lezers nu zo onder de indruk van het ingezonden stuk, of speelt er iets anders?
    Weet dan op iedere plaats is wel enige wrijving. maar laat dat niet overheersen. Wat dat betreft zo ik een ervaringsdeskundige zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanmorgen hoorde ik, tijdens een bijeenkomst van de stuurgroep 600banen.nl, de anderen ook al praten over het ingezonden stuk in de Regio krant. Ik heb het zelf niet kunnen lezen, want wij hebben voor de tigste keer de kranten niet ontvangen. Niet zo leuk van de krantenbezorgjongen of meisje. Maar ook niet leuk voor ons en zeker niet de adverteerders. Wij zijn ook maar gestopt met het bellen naar het verspreidingsburo, kreeg het gevoel dat ze je wel aanhoren maar er vervolgens weinig of niets mee doen. Voor de TK ga ik wel weer bij de drukkerij langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Twitter kreeg ik van de BM de volgende reactie op de vragen van de opening:

    @AppiePeerd beheer @mentergem ligt bij afd communicatie vd gem. Verantwoordelijkheid bij college B&W.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kranten zijn bezorgd, zal de bezorger ook in het Peerd zijn geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenavond, even kort binnenkijken. Weinig menesn aan de toog en ik heb ook geen tijd om te blijven.
    Eventjes druk met andere dingen.

    Welterusten alvast.

    BeantwoordenVerwijderen