Teller

zaterdag 3 maart 2012

03032012

25 opmerkingen:

  1. ik wil wel komen maar mag beslist niet meezingen!!! mijn vrouw weet wel waarom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.

    senior, kom gerust met je vrouw woensdagavond, neem ik leukoplast mee.:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, een nieuw fenomeen 'de outlet samenzang'. Worden er ook tekstboekjes uitgedeeld, zodat een ieder uit volle borst mee kan zingen? Of wordt dat geprojecteerd op een groot bord met een beamer? Of je nu voor of tegen bent dit heeft wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sinus schuiling3 maart 2012 om 10:20

      er worden songteksten uitgeleeld Wim.Er was wel aan een beamer gedacht, maar het is dan nog niet donker.

      Verwijderen
    2. Beste Sinus,

      maak er een battle van ...,
      als er genoeg mede-gezondverstand-tegenzangers zijn...
      wil ik wel voor een zingbare...,
      mogelijk net iets makkelijker te zingen dan het epic-stel van JP...,
      lied-, leid- en lijdens-tekst van het gezonde tegengeluid zorgen.

      Wellicht is goed voor een nieuw gemolde programma-formule van nze Gooise John c.s. ...,
      zorgt dat wellicht werkelijk (tijdelijk) voor 600 banen...,
      zeker als de rechten voor opname-locatie voor hier behouden kunnen worden.

      Verwijderen
  4. Wim, er worden teksten uitgedeeld. Jouw geoefende stem is onontbeerlijk nu senior zijn mond moet houden.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen

    Vanmorgen wakker geworden met een flinke kaakontsteking. Dienstdoende tandarts gebeld, kosten voor een wortelkanaalbehandeling €275,= contant te voldoen. Je zal maar een bijstandsuitkering hebben en wakker worden in het weekend met kiespijn. Wat leven we toch in een vreselijk land als we niet eens kunnen zorgen voor een solidair systeem waarbij arm en rijk dezelfde goede zorg krijgen. Als we 5 jaar verder zijn dan kan je aan iemand zijn gebit zien hoeveel geld iemand heeft te besteden. SCHANDE!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet er wel bij zeggen dat deze kosten normaal gesproken worden vergoed door het ziekenfonds,althans in mijn geval. Alleen de dienstdoende weekendtandarts moet eerst contant betaald worden. Vervolgens kun je het declareren. Dit houd wel in dat als je het geld niet hebt dat je het hele weekend met pijn blijft zitten.

      Verwijderen
  6. Goedemorgen, in nederlandse gulden uitgdrukt een bedrag van fl.610,50 is een hele groooote schande...., kijk ik ben bang voor iedere tantarts, ik pak mien woaterpomptaange d'r bie 'kwait wel doarom hol ik gain gebit meer over.
    Mor dit is schandalig.
    Ik had al vaker gezegt het verschil tussen arm en rijk......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chris de gulden is verleden tijd. Komt niet terug. Heeft geen zin daar aan terug te denken zeg ik steeds tegen mij zelf en denk er vervolgens ook nog steeds aan terug. Ik zelf reken ook nog steeds terug maar we hebben nu eenmaal met een nieuwe werkelijkheid te maken. Sprak deze week nog een vriend die een kopje koffie bij een zaak in Groningen had genomen. 2,70 euro. En het liep ook nog storm zei hij. Tja denk ik dan, of er zit nog genoeg geld onder de mensen of mensen vinden dat kopje koffie in die zaak zo belangrijk dat ze het er graag voor over hebben. Ik zou het niet doen, want 5,50 gld voor een kopje koffie, ik kon wel niet goed wijs zijn. Zo zie je maar mensen beleven de euro verschillend. Ik denk zelf dat wij de psychologische beleving er nog steeds niet bij hebben, daar gaat volgens mij een generatie over heen, toch een aspect wat politici over het hoofd hebben gezien denk ik.

    TOM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er niet zeker deze overtuiging van jou TOM, want zoals jij het ook doet als mij weet jij ook goed dat onze vriend "Geert Wilders" een andere mening heeft zoals ik en zovele anderen, maar sommige dingen wat zegt dat klopt:
    http://www.nu.nl/binnenland/2754740/gulden-volgens-wilders-voordeliger.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeft iemand enig idee wat de oorzaak is van de drukte op de Heiligelaan? Al de hele ochtend vol geparkeerde auto's en wandelaars van west naar oost en vice versa.

    Heb het idee dat het niet (alleen) de voetbal is, aangezien het daar op het terrein wel heel verdacht stil is als al die mensen daar zouden verblijven...

    Lian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mss gaan zij wel naar de plaatst wat ik vannacht heb geschreven Lian :).

      Chris een echte rooie

      Verwijderen
    2. Nou Chris... heb niet het idee dat iedereen onderweg van/naar de Eikenlaan is...

      Zou er iets te doen zijn in de oude gymzaal?

      Lian

      Verwijderen
  10. Outletlied:

    http://www.henktepper.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lian,was ook twee uur op Radio Noord vanmorgen, heb het zelf niet gehoord, maar het schijnt gitaardag te zijn. Of iets met gitaren. In het muziekgebouw aan de Heiligelaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kom net terug van het muziekgebouw, erg gezellig en druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor de opheldering, geeft de mens weer rust. Ook goed om te lezen én zien dat het muziekgebouw zo in trek is.

    Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ik begrepen heb over De Noordelijke Gitaardag is dat het nog niet eerder in het Groningerland gehouden is, normaliter moeten liefhebbers naar Venlo of Heerlen reizen. Een hele happening in Zuidbroek. Waar een klein dorp groot in kan zijn. Top en complimenten voor de organisatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Roskam,lijkt mij sterk dat de Noordelijke Gitaardag al eens in Venlo of Heerlen is gehouden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo ben weer aan het bijkomen , wat een marteling vanmiddag. Iboprofeen 600mg daar wordt je knap stoned van....;) De tandarts heeft de wortel uitgeboord zodat de druk van de zwelling weg genomen kon worden, en vervolgens heb ik een kuur van anti-biotica gekregen. Het ergste kwam nadat de verdoving uitgewerkt was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Durf te wedden dat je dan vandaag stiller/rustiger was dan gisteravond....wat een rust zal dat thuis gegeven hebben....

      Sterkte! = gemeend!

      Lian

      Verwijderen
  17. Appie Noorden van Europa. Niet zo bescheiden. Snap dat dan.

    TOM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Appie, het is maar net hoe je het bekijkt.:):)

    Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen