Teller

donderdag 10 mei 2012

10052012

Ik zag gisteravond deze Tweet voorbij komen van Tammo Beishuizen: Donderdag in #DvhN alleen Oost-editie, toch maar weer verhaal over Outlet Centre #Zuidbroek. Outlet verhuist, maar niet naar #Winschoten

Waarop ik de volgende vraag stelde: Ben benieuwd. Kun je nu al een tipje van de sluier oplichten? #foc #zuidbroek

Helaas kreeg ik daar geen antwoord op, Tammo was wellicht al tanden aan het poetsen om naar bed te gaan, kan dus ook niets delen met de klanten van het Golden Peerd, daar ik de deur uit ben voor het DvhN op de mat ligt.

Appie denkt: Uit de tweet van Tammo maak ik op dat het Outlet bij Zuidbroek op de Gouden Driehoek een gepasseerd station is. Waar dan wel? Twee Appie gokkies: De eerste is Assen en de tweede, toch bij Zuidbroek, maar bij Van der Valk. De krant zal mij logenstraffen misschien, maar heb wel weer een opening. ;)

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, zal Harma gelijk krijgen met haar voor spelling? Het is in ieder geval wel nattig.
    Bij het Outlet Zuidbroek, moet ik vaak aan de vogelvanger denken. De vogels kwamen niet onder het net, maar vlogen er over heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inmiddels de krant gezien. Outlet schuift op, op de Gouden Driehoek. Kan dat niet, dan komt Van der Valk in beeld. Had ik het toch voor de helft goed, niet slecht voor een kroegbaas. Assen wordt nog niet over gesproken, maar dat komt nog wel. ;)

    Wel bijzonder is het dat men in Winschoten tegen is op dit moment, maar als het FOC naar Winschoten komt, dan is men voor, want dan versterkt het de middenstand. Wie het snapt mag het zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Appie, en zo ist maar net. Wie het snapt mag het zeggen. Duister zicht zegt t wicht.
    Het zonnetje komt af en toe nog even om de hoek kijken en dat is fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het ook niet.
    Maar ik snap wel meer niet.

    Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jan, je begeeft je dus in "goed" gezelschap, maar ook die het wel snappen hier bevinden zich daarin, want het Peerd heeft alleen goede klanten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedennacht...

    ik snap hem ook niet helemaal, outlet schuift op?

    't is te laat, ga te bedde.....truste!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bloem, als er een stukje grond nodig is voor het Klaverblad, dan schuift het FOC gewoon een stukje op richting het Westen. Ruimte genoeg, maar als dat niet kan, om wat voor reden dan ook, dan kiest het consortium voor de plek naast Van der Valk. Later kiest men waarschijnlijk voor Assen is mijn inschatting, als de provincie Groningen geen medewerking verleent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook al ben ik nog steeds tegen het vestigen na OC's in het algemeen,
      als er dan toch één moet komen en het klaverblad Zuiderkruis ligt dwars dan is dat weer een reden te meer om toch eens serieus te bezien of een zwevende rotonde niet een veel betere oplossing is.

      Verwijderen