Teller

vrijdag 18 mei 2012

18052012

Er zijn klanten van het Golden Peerd die weten dat ik op Twitter zit, want er zijn er die mij volgen. Ook zijn er bezoekers van dit etablissement die amper weten wat Twitter is, zelf wist ik dat een tijdje geleden ook niet, maar ben eraan begonnen omdat je ook wel eens buiten het café wilt kijken, zonder dat je de deur uit hoeft. Daarvoor is Twitter uitermate geschikt. Het leuke daarvan is dat je met die virtuele uitstapjes wel eens wat tegenkomt om met de gasten te delen, al was het alleen maar om een makkelijke opening te hebben. Gisteren was de burgemeester van Pekela, ook waarnemend geweest in Menterwolde, op de Culturele Open Dag in Noordbroek en liet dat via een tweet plus foto weten. Virtueel kwamen wij elkaar kort tegen:

MSchollema: Met dank aan fotograaf Engbert Gruben in Noordbroek op de foto met DE Klaas Nieland. Topper!!

AppiePeerd: @mschollema Altijd voorzichtig zijn met foto's tweeten, voor je het weet hang je achter de bar bij het Golden Peerd. :)

MSchollema: @AppiePeerd Dat vind ik nu weer een HELE eer Appie!! ;-))


Een eer die ik met plezier geef vandaag! :)


8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ja inderdaad ik kwam Engbert gisteren tegen gewapend met een camera. We doen altijd vriendelijk tegen elkaar en dat wou ik niet verstoren door hem te vragen of hij een nieuwe hobby had gekregen.Hoewel de drukte in Noordbroek mij tegen viel, vandaar dat we Engbert later tegen kwamen op een bankje, genietend wat mooi Menterwolde zoal te bieden heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.
    Twitter is zo gek nog niet. Mooie opening Appie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogguh lui!

    Engbert zal trots en blij zijn dat zijn foto achter de bar hangt. Al is het maar voor een dag, het is een vorm van eeuwige roem!

    Gisteren wat tè fanatiek de twingeling schoon gemaakt :). Vandaag een beetje bijkomen, wat boodschappen halen en meer van die non-informatie!

    Hebben jullie al kaarten voor een voorstelling van de Gelukscompagnie kunnen bemachtigen?

    Mazzelmoj
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mij steeds bezighoud is hoe de goederentrein visa versa vanaf Veendam naar Farmsum zal lopen, en wie betaald dat. Gaan ze over de oude spoorbaan, of nemen ze de kortste weg? Wie heeft hier een antwoord op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Wim,
      als ik jou was zou ik me er maar niet tegenaan bemoeien...
      immers:
      Wie bepaalt die betaalt ;-)

      Verwijderen
  5. Goedenavond,ik weet niet of jullie het willen gaan volgen op deze site:
    http://www.weblogvanjou.nl/?p=380#comment-1090
    Maar jullie kunnen ook de standpunten gaan lezen door op mijn naam teklikken komt de S.P. en vervolgens door de standpunten aan te klikken, dan leest u waar de S.P. voor zal gaan staan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Martijn Keizer liet weer van zich horen.
    De NOS maakte van de etappe samenvatting een ode aan deze Menterwolmer aanvaller pur sang http://www.cyclingstory.nl/2012/05/18/video-giro-ditalia-2012-samenvatting-etappe-13/

    Martijn schijnt aangekondigd te hebben de etappe van aanstaande dinsdag te gaan winnen.

    BeantwoordenVerwijderen