Teller

vrijdag 25 mei 2012

25052012

Ik had een opening in gedachten, maar bij nader inzien laat ik die nog even "op de plank" liggen. Dus ook vandaag zal het vuurwerk van de klanten moeten komen, maar zelfs de aansteker om het te doen ontbranden zal ik niet aanreiken. Vuurpijlen die worden aangestoken en met een geweldige knal uiteen kunnen spatten, zullen hopelijk mijn uitslapen niet verstoren. Ik wens allen, ook die vandaag nog moeten werken, een mooi Pinksterweekeinde toe. Van Appie zal men de komende dagen weinig meer vernemen dan dat de deur in de ochtend van het slot zal worden gedaan, met of zonder tekst.

22 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, dat is jammer Appie, want juist je openingswoorden kan sfeer bepalend zijn. Vandaag een drukke dag, geniet van het mooie weer en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, al drie manden vol 'Vergeet me nieten' uit de grond getrokken vanochtend. Ben over de helft van het Rozen-bed. In het voorjaar lijken de 'Vergeet me nieten' prachtig met de tulpen gecombineerd, maar nu moeten ze wijken, licht en lucht geven aan de Rozen.
    Steeds weer kom ik tot de ontdekking dat er veel planten en heesters doodgevroren zijn.
    Zo is de kring weer rond, want de kwekers moeten ook een boterham verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jan, 'man en vrouw zijn één' dat gaat bij ons niet altijd op. Zie je Jan al als kapper? Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was. En zet je mij achter het klavier dan zul je alleen maar valse akkoorden horen.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogguh lui!

    Lekker mooi Pinksterweekend voor de boeg dus iedereen mag blij zijn: de horeca voor de duitsers, de fietsenwinkels voor de lekke banden en de tuinier voor een onkruidexplosie. Wat wil een mens nog meer.

    Waren jullie gisteren ook zo trots dat Nederland de halve finale van het eurovisie songfestival gehaald had? Zo af en toe zapten we over de kanalen heen en zagen we een flard. We waren verbaasd noch verdrietig over het resultaat.

    Morgen is de Gelukscompagnie weer aktief, nu met een toneelstuk op zaterdag avond en zondag middag én zaterdag met studio geluk waar ik eens ongegeneerd trots ga zitten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JP, hoe gaat het met Karin haar mondpijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief dat je er aan denkt Kammetje!

    Stukken beter, de anti biotica werken en ze lijkt veel minder op een halve hamster ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JP, dus laat ze het hamsteren weer aan jou over. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rustig in de kroeg,zou het aan het mooie weer liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik denk het wel,dat heb je met een kroeg zonder terras!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Senior, ik lees net een tweet op twitter van mevrouw R Neefs.

    Dit weekend (2-6 uur) openen we onze theetuin "Plexat'
    Aan t wotter, Zuidbroek.
    Naast koffie en thee diverse smoothies en rawfood hapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja, als je het in dit licht ziet past Aan t wotter heel goed achter de naam 'Plexat' van het terras.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben blij met alles wat levendigheid en gezelligheid kan brengen, zeker een terras.
    Wat mij betreft liever aan de weg dan aan t wotter om de verblijffunctie te accentueren.
    Wij (onze dochters) denken er over om onze bloembak een rooster te leggen, wat tafels en stoelen er op en hier ijs te gaan serveren. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed idee Jan and daughters, 'Plaaistern' Aan d'stroade. Hahahahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ken plexat als hondenpension bij veendam,voor mij verkeerde associatie,bovendien wat moet ik met smoothies en rawfood,hebben ze niet gewoon gebak,kouke en rouwkostsalades?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vroeger zat honden-pension "Plexat" op t Veen bij Botjeszandgat.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, van familie Donkervoort, maar toen -en ook de eerste jaren in Veendam- heette het Hondenpension Zuidbroek.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedenavond

    WWWWEEEEEEEEEKKKKKKKEEEENNNNDDDD!!!!

    Zo dat moest er even uit.

    @Senior hoe gaat het met seniora?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. VB, LLLAAAAAAAAAAAANNNNNGGGGG WWWEEEEEEKKKKEENNDD

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad Roskam HHHHHHEEEEEEEEELLLLLLLL LLLLLLLAAAAAAAAANNNNNNNGGGGGGGGG WWWWWWWWWWEEEEEEEKKKKKKKKEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDDD!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. VB, we worden nog moe van het vasthouden van de shift toets.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Plexat is voor mij een ruimte waar veel mensen op een kleine ruimte lekker dicht tegen elkaar aan kunnen zitten. En dan gaat de communicatie gemakkelijker. Ik zag 35 jaar geleden een caraven met die naam. En senior, gebak, kouke en rouwkostsalades kun je krijgen, maar dan zonder E-nummers.

    BeantwoordenVerwijderen