Teller

maandag 25 juni 2012

25062012

Vandaag begint de feestweek van Meeden met een wijkvolleybaltoernooi.

Dinsdag is er een fietstocht.

De Woensdagmiddag is voor de kinderen en ’s avonds is er een wandelpuzzeltocht voor jong en oud.

Donderdagavond is er een meerkamp voor de zes wijkteams en op vrijdagavond zal alles in het teken staan van muziek door en voor inwoners van Meeden. Een Meedener formatie zal op de bühne verschijnen. Ook kan iedereen deze avond laten zien hoe goed hij of zij kan zingen, dansen etc.

De feestweek wordt afgesloten op Zaterdag 30 Juni met een optreden van Face to Face. Kaarten in de voorverkoop bij Tankstation Eden Hulzebosch te Meeden

De Feestweek wordt gehouden op het manifestatieterrein aan de Zevenwoldsterweg te Meeden.

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,een actieve club daar in Meeden. Volleybal wandelpuzzeltochten, meerkampen en ga zo maar door. het bewegen staat centraal in Meeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gistern een kraanvogel achter het huis gespot, heeft er zeker een uur rond lopen pikken in de regen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf!

      Deze week heb ik andere dingen aan mijn hoofd :(
      Verhuizing, seminar organiseren, nog meer verhuizing, kaak herstel en dan ook nog wat aan de auto's laten doen. Hoef me dus niet te vervelen!

      Fijne week allemaal!
      JP

      Verwijderen
    2. Heb je foto's kunnen maken van de kraanvogel Sik?

      Verwijderen
    3. Mooi man, dan wordt het vanzelf zichtbaar.:)

      Verwijderen
    4. Heb foto's gekregen van de kraanvogel, maar dacht "heb ik weer iets voor de zondag".

      Verwijderen
  3. Overigens, Geluk: Tsjechov in de Veenkoloniën, had 4 sterren in het dagblad.
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag

    Weer terug, zonder pijn aan mijn kaak (nog maar even....).
    Ik was wel blij dat die sadist tijd vrij had; het gebeurt zelden dat ik om een spuitje vraag maar helemaal toen hij met iets heel kouds aan die tand zat; dat voelde ik 3 minuten later nog.
    Enfin, het zal wel beter gaan, mijn kaak begint te kloppen ;)

    Mazzelmoj!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte JP.

    Zuidbroek is weer eens negatief op TVNoord vanavond.
    Jammer dat het nodig is.

    Matty zegt dat we met zijn allen niet hebben zien aankomen dat het nieuwe wegdek in de Spoorstraat voor problemen zou gaan zorgen.
    Dat klopt natuurlijk niet helemaal, want meerdere mensen zagen het wel aankomen en hebben bij herhaling de waarschuwende vinger opgestoken.

    Dan geeft ze ook nog even aan dat mensen -wanneer ze een klacht hebben ingediend- denken dat er gisteren al een oplossing voor is.
    Ikzelf voel me deze keer niet aangesproken want sinds ik mijn klachten en bedenkingen heb ingestuurd zit ik rustig te wachten op dingen die komen gaan.
    Vrijwel wekelijks zie ik kleine groepjes experts, in wisselende samenstelling, de situatie bekijken en beoordelen.

    Wanneer de gemeente klagers netjes een reactie zou sturen waarin ze aangeeft dat ze de zorgen begrijpt en misschien zelfs deelt, waarin ze kort even opsomt wat ze al heeft gedaan, wat ze nog gaat onderzoeken en wanneer de onderzoeken ongeveer zijn afgerond, is het niet nodig dat de betrokkenen ongerust worden en via andere kanalen proberen aandacht te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen