Teller

zondag 5 augustus 2012

05-08-2012

Goedemorgen. Een fijne zondag allen.

Frekie

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Frekie, ik maakte me al zorgen.
    Maak er een goede zondag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogguh lui...

    Beide verjaardagen zijn gevierd en inmiddels geschiedenis, tijd om het gewone leventje weer op te pakken.

    Wens jullie, en ons, een stralende, droge dag!

    Mazzelmoj
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stekkers er uit! Half uur onweer in Menterwolde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het viel mee. De stekkers kunnen er weer in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij Frekie is het zo dat als er in de nabijheid van je huis is ingeslagen, alle elektronica wat je in huis aanwezig is schade heeft opgelopen. Dus zowel met als zonder stekker. Het kunnen bakerpraatjes zijn, maar ik hoor graag van de deskundigen onder ons af het waar is of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Wim dat klopt maar als je de stekkers er uit hebt dan loop je toch minder risico's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen

    Volgens mij staat Frekie ook in de vakantiemodus....;)

    De vakantie zit er voor mij weer op en dagelijkse arbeid begint weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen. Dat heb je in vakantietijd VB.

    BeantwoordenVerwijderen