Teller

vrijdag 17 augustus 2012

17-08-2012

We zijn weer open.

Frekie

14 opmerkingen:

  1. goedemorge, denk om de zonnebrand vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogguh lui!

    Het belooft een mooi weekendje te worden, naast allerlei klussen rondom huis ook nog voor klanten aan de gang met van alles en nog wat, geen tijd om me te vervelen dus ;)

    Enige nadeel van dit weekend: de twingeling moet geAPK't worden en dat valt dit keer onder het kopje Au, driewerf Au....
    Maar als het klaar is worden de schokken gedempt als nooit tevoren, moeten 2 schijven en twee trommels aan elkaar en aan de twingo wennen en loopt het motortje weer prachtig mooi. Is mevrouw Pé weer helemaal blij en veilig onderweg. En da's onbetaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das een hele aderlating JP. Ook de tanks van Zweedse makelij hebben dat weleens nodig. Gelukkig kun je dan ook jaren verder. (hopelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Peerders.
    De pui zit in de lakverf en zelfs het keukenraamkozijn is klaar. Nu door de warmte gestopt.
    Het geverfde is beschermd door het zonnescherm anders zou de zon mijn werk verhinderd hebben.

    JP, k neem je niets kwalijk hoor, je kunt niet alles weten.:):) Hoop voor jullie dat de prijs meevalt. (VOLVO)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De betekenis van VOLVO is vooruitgang, en dat is al veelzeggend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Warm he... Het gaat om de twingeling; de Volvo is in december aan de beurt :(
    Prijzen van dat spul zijn lager dan die van een volvo, alhoewel ik net twee speciale remschijven voor de tank heb besteld. Was een koopie, en spreidt de winterpijn..

    Laat het werk uitvoeren in Bunde waar iemand zit die de nodige ervaring met auto's en Volvi on het bijzonder heeft. Tarieven passen beter bij mijn budget, BTW (of liever MWSt) rekening en als ik zelf onderdelen scoor dan heeft hij daar geen moeite mee.
    Ondanks dat is het materiaal voor het renaultje meer dan 500 euro en het arbeidsloon zal navenant zijn :(

    Maar dan mevrouw Pé weer heerlijk de winter door!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemiddag

    JP: Je had voor de helft van geld de auto bij mij kunnen brengen. Dan blijft je geld ook in de nederlandse economie..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. VB, dank! En voor de helft? Dan moet je bijna voor nul werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JP, VB heeft het over auto brengen voor de helft van het geld, hij geeft niet aan dat hij een reparatie uitvoert aan de auto voor de helft van het geld.
    Een addertje onder het gras? :):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Peerders, zitten jullie allemaal nog op het terras?

    Welterusten voor straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,
    Wie weet nog hoe het openlucht zwembad, dat wij vroeger hadden in Zuidbroek heette. Ik zocht naar afbeeldingen maar kon ze niet vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedenavond, JP mss dat jij het weet, ik weet er alles van wat VB ermee bedoeld er zijn ook mensen die van een kleinere bedrag rond kunnen komen....wat moet je doen met geld? alles kunnen kopen? alles nieuwste van het nieuwste? duurste van het duurste? ik niet ik ben tevreden wat ik heb en ik help iedereen wie denkt mijn hulp nodig te hebben.
    Iedereen die mij een beetje kent die ziet wat ik bezit t'is een oude pctje uit de jaren nul....maar hij werkt, een oud beestje uit begin jaren 90 die mij overal naar toe brengt waar ik ook heen ga( Spanje, Italie bijna iedere week naar Menterwolde, naar m'n werk).
    Het ligt aan je verlangens, ik stel niet teveel eisen en ik ben bijna overal tevreden mee en zoals ik het al had gezegt dat ik iedereen mee zal helpen om iets te gaan oplossen.
    Wat wil een mens toch meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jolanda, op Beeldbank Groningen staat één foto van het zwembad aan de Buurmasingel met een verhaaltje. Was er niet ook iets van een zwembad bij Poeltje?

    Zwembad Zuidbroek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Jolanda in 'mijn tijd' was de naam Zwembad Oosterbroek aan de Buurmasingel in Zuidbroek. Ik zal een foto plaatsen waarop die naam zichtbaar is in 1977 met de opening van 18-08-2012

    BeantwoordenVerwijderen