Teller

vrijdag 14 september 2012

14092012

Hoe kort kan de opening van Appie zijn? Heel kort!

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, als je naar buiten kijkt denk je ik duik mijn bed weer in. Helaas zijn er altijd factoren die dat belemmeren.k'Zal mijn agenda van deze dag toch moeten afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ik vond mijn vorige toch erg kort hoor ;O
    Wens ieder een fijne dag, mijn Volvo staat al op me te wachten dus mazzelmoj!
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moi.

    Der binnen mor waineg woorden neudeg om joe te uten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloem, gisteren is niet vandaag, vandaar mijn vraag, zullen we binnenkort weer even een bakkie doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedenmorgen...

    roskam, jazeker, prima, gezellig!! :-)

    ook al kort, zal wel een korte dag worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bloem, dat is een VRIJ(e)dag meestal, althans, het voelt zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen

    Nog even terugkomen op de verkiezingsuitslag. De kiezer krijgt wat hij wil, en wat de SP betreft, teleurstellend dat er geen winst is geboekt in de afgelopen 1,5 jaar. Maar wel hoopgevend dat we een fundering hebben weten te leggen voor een 15 tal zetels. Ik zie een mooie toekomst..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk geeft je glazenbol de juiste weergave VB. Want er is niets veranderlijke dan mensen. Maar dat wist je al wel. We putten namelijk uit de zelfde bron.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hè, wat ist hier aangenoam waarm, kaggel opstookt Appie?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Roskam, kaggels noakeken en op standje bieromzetnivo draait. Proaten ze d r al over op Golden Drijhouk? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, k heb t lezen op twitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps.........gisteren een gedachtengang die bij mij opkwam even geuit. Wordt het meteen opgevat als een sarcastische, onzinnige opmerking van iemand waarvan in twijfel wordt getrokken of hij wel kan rekenen. Hierbij mijn oprecht excuus voor de mensen die het zich nogal hebben aangetrokken. Wil ik nog wel even kwijt dat ik best wel kan rekenen, ik had alleen geen rekening gehouden met zo'n weerstand. Ik zal me in het vervolg er beter van vergewissen wie er zich allemaal ophouden in het "Golden peerd" als ik weer eens iets zeg. Appie als goedmaker een borrel voor iedereen en doe Bloem er iets lekkers bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Muntendammers nuimen ze kouvreters, luu oet Auwerd en Onderdaam bennen peerdevillers. Peerders oetkieken dus, as je in dij twij ploatsen wezen mouten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. JK, het is juist zo prettig dat er een zo breed mogelijke publiek aan de stamtafel zit. Ieder met zijn eigen gedachte gang en historie, dan moet het kunnen dat er iemand een keer uit de slof schiet. Dat hoort bij het leven,elkaar de mond gunnen, en aan horen.Dat is democratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Appie, schenk nog mor aine in veur aal lu dij aan de toog zitten. Ik goa sloapen.

    Weltrusten en tot mörn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is morgen geworden,buiten is het grauw en nat. Harma en haar collega's voorspelden droog en soms enige zonneschijn. Op mijn verlanglijstje staat: droog en zon. Vooral droog want vanavond is er een optreden van diverse gospelgroepen op de Blankensteinkade in Veendam. De toegang is gratis

    BeantwoordenVerwijderen