Teller

woensdag 19 december 2012

19122012

Ik hou het kort vandaag. GWM!

11 opmerkingen:

  1. Er is een overschot van 3 ton van Menterwolde bij de verdubbeling van de N33. De meningen zijn verdeeld over wat er mee moet gebeuren en onder welke voorwaarden. Een oude wens van de gemeente was een station Duurkenakker op de nieuwe lijn van Zuidbroek naar Veendam. Pas bij uitbreiding van die lijn naar Stadskanaal zou daar actie op ondernomen worden. Die kans is er nu: de provincie ziet die uitbreiding wel zitten:

    Trein Veendam Stadskanaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, wat is een overschot Frans? Alle aanbestedingen van de overheid lopen uit de hand. Tijdens het realiseren van het werk komen ze er achter dat het meer kost dan begroot. Mijn advies; stort de 3 ton in het potje onvoorziene uitgaven.
    Dat betekend niet dat ik tegen een station ben op de Duurkenakkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn nieuwsgierige aard is al aan het googelen geweest wat GWM betekend. Ben niet tot een tevreden antwoord gekomen. De andere ik in mij zegt: wat kan jou dat schelen. En zo botsen deze 2 karakters tegen elkaar aan. Vraag is; als het antwoord gegeven wordt, zal er dan rust zijn? Laten we het hopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chris een echte rooie19 december 2012 om 18:45

    Goede Waarderende Morgen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar was ik nooit opgekomen Chris. Mijn dank!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chris een echte rooie19 december 2012 om 23:07

      Heel graag gedaan Wim, alleen jammer dat onze Appie niet heeft gereageerd op mijn oplossing toch?, of zou hij het zo druk hebben met 21-12-2012? :-)..., want zoals ik bijna iedereen lees zijn berichten is het mij opgevallen dat 45% geloofd in de maya's..., maar beste mensen het is echt niet waar dat de wereld op zal houden er is een nieuwe cirkel van onze aarde weer opnieuw begonnen waar de maya's voor duizenden jaren terug mee begonnen te tellen met het oog op de sterren, dit waren echte geniale'n tenminste in mijn ogen....

      Verwijderen
  6. Anoniem, dat is slecht voor je omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry beste klanten, Appie had het een beetje druk met administratieve zaken van één mijner hobby´s. En GWM? Open daar morgen ook misschien weer mee, als ik te weinig tijd heb om meer zinnen vanachter de bar richting de overkant te laten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen