Teller

dinsdag 25 december 2012

25122012

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,allen een goede kerst toe gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen. Ook vanaf hier iedereen een fijne kerst toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedenmiddag...

    nogmaals, prettige kerstdagen!!

    zal wel rustige dag worden in de kroeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chris een echte rooie25 december 2012 om 12:58

    Goedemiddag, effe weer snel tussen door ja bloem mss Appie heeft het hier rustig, maar eerst vanmorgen een verjaardag gevierd, en druk met werkzaamheden hier binnen het huis, zojuist m'n vrouwtje uit gewuifd, droger aangezet, was opvouwen, stofzuigen, onder tussen door de roulades om draaien, de bar leeg maken, alles klaar zetten wat bij gourmetten zal horen, kaarsjes plaatsten en tegen 17.30.u. verwacht ik mijn vrouwtje terug en dan is het tijd voor Grolsch natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag.

    Net even het interview in de Girlz gelezen met (Chris' dochter) Jessica en Lisanne over het gemis van hun vriendin Lotte. Mooi geschreven. Droevige aanleiding.

    Hopelijk zijn meiden die het lezen extra op hun hoede. Dit soort "stoere" jongens waarschuwen heeft toch weinig zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Jan dit ben ik volledig met jou eens alleen ik hoop dat er heel veel meiden zijn die dit gaan lezen, want potverdorie nog aan toe zeg je hoopt het never nooit niet mee te maken....., maar een ongeval zit in een heel klein hoekje kijk alleen maar afgelopen zaterdagavond bij Muntendam ja ik weet het wel iedereen z,n leven gaat door, maar het zal je toch maar één keer overkomen...
    Maar goed voor mij zit mijn werkdag er bijna op driekwartier kan ik onze waterbed opmaken en nog 15 min. en de runderrollade's zijn klaar alleen effe snijden en dan maak ik mijn Grolschje open en over twee uur zal mijn geliefde thuis zijn en hopen voor mij dat Appie mijn toe gestuurde foto's zal goed keuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb het ook gelezen, dochterveulen ook, kwam bij mij met het verhaal, dat ik moest lezen...

    BeantwoordenVerwijderen