Teller

maandag 28 januari 2013

28012013

Afgelopen weekeinde werd de Gouden Oliebol uitgereikt van Omroep Menterwolde. Deze prijs werd op 31 December gewonnen door Nanno Hamminga, ook een graag geziene gast aan de toog van het Golden Peerd. Bij het zien van de prijs had ik twee gedachten. Het eerste dat bij mij opkwam, was of de gemeente de subsidie voor OM Menterwolde heeft ingetrokken. Mijn tweede gedachte was dat het een mooi stukje huisvlijt was, zeker toen ik de inzender van de foto vroeg of er geen plaatje op zat met de vermelding wat voor een prijs het is. Ik kreeg een tweede foto van de onderkant van de Gouden Oliebol per omgaande toegestuurd. Mooi dat er vrijwilligers zijn in onze gemeente die een omroep draaiende houden en met beperkte middelen er wat van maken. En Nanno natuurlijk van harte gefeliciteerd met de eerste prijs! Mocht je oudjaarsdag oliebollen over hebben, dan mag je ook wel een paar schalen op de bar van het Golden Peerd zetten, dat zal de klandizie zeker goed doen!

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, Nanno, gefeliciteerd met de beste oliebol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen. Dat is een schot voor het open doel Appie. Mijn voorkeur gaat dan zeker uit naar een pot met Engels drop.(een goede verstaander heeft maar een half woord nodig)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, een leuke actie van de Omroep, maar toch blijf ik het jammer vinden dat ze niet uitzenden via het internet zoals ik dacht was het toen al bijna mogelijk onder leiding van Tom J.
    Volgens mij zat de commissariaat van de media erachter toch?
    Een oud berichtje wat in mijn geheugen of beter geschreven op m'n trouwe p.c. staat:

    Techniek Omroep
    De Internet aanvraag is
    inmiddels gestart en
    binnenkort kunnen we dus
    de omroep op het internet
    aansluiten. Wat wij precies
    binnen de omroep met het
    internet gaan doen gaan wij
    allemaal nog eens op een
    rijtje zetten, de
    mogelijkheden zijn bijna
    onbegrensd. Heb je zelf
    ideeën meld ze. Graag
    zelfs. Inmiddels heeft
    Simone de website van de
    omroep weer perfect
    bijgewerkt zodat alle zeken
    actueel zijn. Simone dank
    hiervoor.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Omroep Menterwolde


    Tom J.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps effe te snel geschreven zojuist gehoord :) effe meegeluisterd:).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tom J. het is tijd voor een up date!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogguh lui.

    Vandaag werken met twee computers :) Windows back up maken en dan de hele boel naar win8 migreren. Of ik er spijt van krijg? In ieder geval is het een legale download voor 30 euro, via microsoft. Nog geldig tot vrijdag dus nu of nooit ;) Als je op mijn naam klinkt kun je het fijne er van lezen. En neen, ik krijg geen provisie :(
    En terwijl de vier processoren van de windowsbak zich bezig houden gebruik ik de mac om wat sites in elkaar te zetten.

    Nu hoor ik de bekende vragen? En ubuntu dan? Dat komt er aan hoor, deze aanbieding kwam er tussendoor. (En de ubuntu smartphone komt pas eind van het jaar...)

    Mazzelmoj!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge,

    Mooie bol, zal wel een hele prominente plaats krijgen, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen