Teller

maandag 4 februari 2013

04022013

Chris N, alias Ceer, heeft speciaal voor ons de door hem gerestaureerde oude Opel Record van stal gehaald en gefotografeerd, naar aanleiding van een vraag aan de bar vorige week, hoe de auto is geworden. Knap stukje werk, ik weet nu waar ik moet zijn als ik ergens een oud vehikel in een boerenschuur tref en er wel wat in zie, ondanks mijn twee linkerhanden. Denk dat ik met Chris wel een deal kan sluiten voor een jaartje vrije vertering in het Golden Peerd. ;)

Klik op foto voor een groter formaat.

6 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,hopelijk krijgt Harma gelijk dat we een mooie droge zomer krijgen. We hebben dacht ik al water genoeg gehad. Je ziet op de foto van de Opel dat stuurbekrachtiging nog geen algemeen goed was, van daar dit groot stuurwiel. Dat was met zijn Amerikaanse tegenhanger wel anders. Die kon je met de pink van je hand sturen. Zelfs vrachtauto's hebben het heel lang zonder dit nuttige instrument moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, het klopt dat het een leuke auto is geworden en dit na bijna 48 jaar jong, zoals ik meestal zeg je moet lief zijn voor een auto dan doet hij ook lief terug :), nee ik geniet ervan als je hem gaat starten naar een paar maandjes uit de stal haalt luchtfilter er af een klein scheutje benzine in de carburateur en dan een stukje gaan rijden je zweeft gewoon over de weg, nee een heerlijk gevoel.
    En Appie als je iets kunt vinden dan meld ik mij aan voor een extra dark bakje koffie als m'n hoofd een beetje begint te duizelen natuurlijk, en dit op koffie na helemaal gratis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogguh lui!

    Ceer, mooi werk man: Ik hoop dat je er lang van kunt blijven genieten!

    Wens eenieder een prachtdag toe, met weer, snert weer of mooi weer: Een mooie dag kun je er altijd van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen, een knap staaltje werk Ceer daar heb je een hoop liefde ingestopt volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weinig klandizie, ja maandagavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, weer terug uit het westen. Rondje Sassenheim, gelukkig zo goed als geen file. Wel even langs bij m'n favoriete studente in 020ZO .)

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen