Teller

maandag 18 maart 2013

18032013

Ik heb het rondje met Boris gelopen in de sneeuw, wat aan de late kant, maar beter laat dan niet. Vond ook Boris, want die had er meer schik in dan ik. Tijdens het rondje dacht ik dat het Peerd ook wel bij thuiskomst geopend kon worden, maar waarmee? Dacht daarbij aan Wim, die vond dat ik wel iets kon voorlezen uit eigen werk. Zou dat wel willen, maar het is al laat, dus misschien een andere keer. Het Golden Peerd is weer geopend, maar de stoep is nog niet geveegd. Pas op, want voor je het weet, lig je languit op de keien. En dat is best apart om met het gezicht naar de kroeg op straat te liggen, het ligt meer voor de hand dat je gestrekt gaat als je het café verlaat. ;)

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, het ligt er aan Appie wat je gedronken hebt. Zeker de lekker smakende drankjes willen de kracht in je benen nogal eens verzwakken. Dan ben je op de barkruk een hele piet, maar helaas als de benen je lichaam moeten dragen, ontbreekt er iets. Zoals iedereen het weet ben ik al jaren alcohol vrij, zodat me dat normaal gesproken niet meer overkomt. Ga nu eerst de straat schoonmaken, tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    Het voordeel van iets later naar buiten gaan en je eerst bezig houden met mails van collega's en klanten beoordelen. Ik hoef niets meer aan mijn oprit en stoep doen, de weergoden helpen mij uitstekend. Maar het is en blijft prutspul, weg ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Door mijn snelheid was ik helemaal vergeten te zeggen een leuke opening Appie, maar goed zelf heb ik ook een probleempje met m'n naaimachientje, de vliegwiel van de krukas zit los je kan hem niet vast of los draaien....en hier baal verschrikkelijk van zoals jullie mij wel een beetje kennen, omdat ik met haagste spoed ja ik weet het wel...heb ik hem vast gelast.... hij loopt wel maar het net een diesel....dus ik ben bang dat hij aan vervanging toe is....

      Verwijderen
    2. Als het hier om een motor gaat is het niet best, dat betekend dat de centreerpennen ingesleten of gebroken zijn. Dan helpt vast lassen ook niet.

      Verwijderen
    3. Tja ik weet ervan Wim...de centreerpennen zijn ingesleten...de lager's van de krukas zijn dermate beschadigt zodat hij loopt als een diesel die eerst opwarmen moet.....
      Snik..., hij is al leeg gepakt morgen een andere auto, maar ik hoop dat deze Honda Prelude ons net zoveel plezier gaat geven als zijn voorganger.
      De bewuste Honda Preludev=y5Vq_dPeqSo

      Verwijderen
    4. Volgens mij ging er iets mis...
      HondaPrelude



      Als het niet lukt coöpereren en plakken in de werkbalk:
      http://www.youtube.com/watch?v=y5Vq_dPeqSo

      Verwijderen
    5. Ach Jan het gaat mij niet om een stoere kar o.i.d. het gaat mij om een betrouwbare auto, gezien de km. het horen van het geluid van de auto het rustig lopen dan tja dan hoop ik toch net zo als mijn vorige auto waar ik zo'n 200.000 km mee heb gereden zonder al teveel pech toch?

      Verwijderen
  4. Goedemorgen,laat de lente maar komen, wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedenmiddag....

    gleed vanochtend om 7:30 nog wel bijna onderuit op de fiets...er was ook slecht gestrooid, althans rond de stad.

    BeantwoordenVerwijderen