Teller

maandag 1 april 2013

01042013

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, een ijsvloertje op het Winschoterdiep geeft aan dat de winter nog geen aanstal maakt om te vertrekken. Het zou een mooie zonnige dag worden, dat is het positieve van het verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Peerders, een zonnige dag begroet ik met een lach. Groei & Bloei op Fraeylema is mijn bestemming. Fijne dag allen.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Vandaag kunst kijken? Werk van http://t.co/O5rx8C3S5v nu bij Pand 46. Open van 11-17. Beneluxweg 46, Zuidbroek.

    sonja-burgerjon.nl - Home
    sonja-burgerjon.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen, de zon schijnt achter het glas is het prima te vertoeven, ik denk straks de zolder maar eens ga opruimen, maar afscheid nemen van spulletjes zal altijd moeilijk voor mij blijven...stel je maar voor 2 t.v.'s, 3 in 1 radio,cdspeler's, dvd speler's, luidsprekers, paar oude pc's, hardeschijven en zo kan ik wel doorgaan totdat ik een ons weeg, maar er zal er maar eentje begeven toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is Appie's kortse grap ooit...
    zeker op 1 april.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen, zullen de 6.000 bezoekers vóór of na het kopen van een kaartje te horen krijgen welke datum het is?
    Benefietconcert SC Veendam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dacht je echt Jan dat het een 1 april grap is.
    Hoewel 15 Euro intree is veel geld, omdan in de kou staan te kleumen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SiKo, ik had een mooie grap, vond ikzelf, maar de laatste opmerkingen gisteravond en de tweets over 1 April op Twitter deden mij besluiten deze er niet in te gooien. Een grap kan pas een grap zijn als diegene die het in de gaten hebben het niet melden. Daarover had ik mijn twijfels. Dus op het laatste moment de foto niet geplaatst, en zo de kortste opening gehad sinds de start van het Golden Peerd.

    Jan, in de media werd duidelijk gesteld dat het geen April grap was van het concert voor SC Veendam, dan kan het er ook niet eentje zijn. Lijkt mij duidelijk. Zullen vast een aantal weggebleven zijn om die reden, zeker als ik jouw reactie zie, een persoon die bekend staat om zijn intelligentie. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In de beslotenheid van dit café dacht ik de opmerking wel te kunnen maken. Hoewel het voor de club en de supporters een serieuze zaak is vond ik dat het best aannemelijk dat het deze keer om een grap ging. De media die anders meldden heb ik gemist. Het schijnt dus toch geen grap te zijn geweest.

    Sorry Appie, ik zal er volgend jaar weer gewoon met ogen open intuinen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jan, niet alleen voor de club en de supporters is het een serieuze zaak, maar ook voor de regio. Ik had gedacht dat jij als fan van Erwin de Vries wel in de Langeleegte aanwezig was geweest. Had je dat niet mooi gevonden dat het entree geld een dubbel doel diende? Voor het zelfde geld een optreden zien, de club, supporters en de regio steunen. Meer als dubbel doel dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach ze hebben het geprobeerd om de club te redden en vergeet niet dat wat ik net had gelezen 3000 bezoekers aanwezig waren en dit bedoel ik maar echt top!. alleen vraag ik mij soms wel eens af waarom moet de gemeente veendam een bedrag hebben van € 500.000,00? voor huur? o.i.d.? Wat vangt dit aanwezige bestuur? als ik de spelers op zou tellen dan zoals ik denk op komen op +-€500.000,00 toch?
    Ach waar zeur ik eigenlijk over toch? Zoals m'n vorige baas mij had verteld: Chris het is geen miljoenen bedrijf het is een meloenen bedrijf :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar is wel een hele goede reden voor Ceer. Als jij je huur niet betaald wordt je er uitgezet!
      Nu betaald de inwoners van Parkstad de huur.

      Verwijderen
    2. Wim, ook als de BV omvalt: De gemeente draagt de komende jaren het grootste deel van de lasten. De lopende rekening zak dus of gereduceerd worden door de curator of nul opbrengen bij gebrek aan baten.

      Inderdaad draagt de BV wel bij aan het imago van de regio; Je kunt je alleen afvragen of het altijd een positieve bijdragen is....

      JP

      Verwijderen
  12. Ceer, geen miljoenenbedrijf, maar een meloenenbedrijf? Dat moet wel HT zijn geweest. Of zit ik ernaast?

    BeantwoordenVerwijderen