Teller

woensdag 26 juni 2013

26062013

Klik hier en stem op het leukste dorp van Groningen!

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, het heeft er alle schijn van dat het vandaag een mooie dag zal zijn. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, had ik in Mei al gedaan Appie, maar zoals ik het zie zijn er weinig die mij hierin steunen....

    Zoals ik het altijd blijf zien eenheid maakt macht, hierin kun je zien dat niet iedereen het zelfde denkt, ach wat helpt het als ik ga stemmen, hier probeer ik verandering in te brengen, maar helaas pindakaas.

    En zo is't en echt nait aans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, Ceer, niet zo negatief hoor! Ik heb vorige week ook al gestemd! Schreeuw het van de daken en het komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chris jongen als er één bijzonder positief is dan durf ik te zeggen dat ik diegene ben :-).
      Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen, want mocht het er ook zo donker uitzien ik zie altijd wel een lichtpuntje.(mee gekregen van m'n Oma)

      Verwijderen
  4. Chris U, ben het met je eens.

    Wat meer positiviteit kan geen kwaad
    Daarvoor is het nog niet te laat
    Dus doet Appie met plezier deze oproep
    Stem op het leukste dorp Noordbroek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat onderbuikgevoelens niet altijd uit komen bleek van morgen. Om 7'00 uur driftig de was buiten gehangen, in de hoop dat het droog bleef. Zie ik van uit mijn bureau in Veendam dat het regent.
    Ja, TOM had ik nu maar naar Harma geluisterd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, een mooie dag was het weer vandaag. En weer had Harma het weer goed voorspeld. Bij mij op mijn kantoortje ergens aan de dijk aan de Eems was het prachtig weer. Oke een beetje koud maar wel een strak blauwe lucht. Net even naar RTV Noord gekeken. Meeden op de publieke tribune bij de provincie.. Wanneer je niet meer even de moeite neemt om even 2 minuten te luisteren naar wat de mensen uit Meeden willen vertellen, kom ik maar tot een conclusie. Deze bestuurders haten mensen. TOM

    BeantwoordenVerwijderen