Teller

dinsdag 3 september 2013

03092013

Appie en Trientje de Wit uit Nieuwe Pekela zijn klaar voor hun zestiende internationale Trike Treffen las ik in de krant vanmorgen. Dit evenement is dit weekeinde voor de zesde keer op het terrein van Boerderij café Mausel in Noordbroek. De Pekelders houden deze week de weerberichten goed in de gaten. "Het weer bepaalt hoeveel trikes naar Noordbroek komen", zegt Appie. "De mensen hoeven zich niet vooraf aan te melden. "De afgelopen jaren schommelde het aantal deelnemers tussen 100 en 150. "De deelnemers rijden op open motoren, dus moeten we eigenlijk wel mooi weer hebben." Het ziet ernaar uit dat de weergoden de organisatoren goed gezind zijn.

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, en prachtige evenement. Jammer alleen dat het juist in dat weekend vaak regent.
    Trike's met een grote caravans erachter komen dan vrijdagavond's van einde en ver aangereden. Wind en rgen trotserend, ja dit zijn echte BIKKELS.
    En er is altijd een gezellige sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    .......koffie......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ééntje dan nog JK, de monteur langs geweest van kpn verkeert aangesloten....
    Een huis van onze dromen en gisteren een nieuwe baan begonnen en het beviel van beide kanten uitmuntend tja wat wil je nog meer toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tel je zegeningen, Ceer succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wim ik tel mijn ontelbare zegeningen, ik tel ze echt 1 voor 1.

      Verwijderen
    2. Dank je Wim ik tel mijn ontelbare zegeningen, ik tel ze echt 1 voor 1.

      Verwijderen
    3. Dank je Wim ik tel mijn ontelbare zegeningen, ik tel ze echt 1 voor 1.

      Verwijderen
    4. Dank je Wim ik tel mijn ontelbare zegeningen, ik tel ze echt 1 voor 1.

      Verwijderen
  5. Wim, laat ik dat maar doen dan, want de inkomsten zijn vandaag vlug geteld. :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Appie, zoals ik de mijne ervan valt het wel mee bekijk eerst je aantal bezoekers die niet hebben gereageerd toch?, of het te druk hebben, alles kan Appie en dat ik niet reageer op jou opening zal het wel te maken hebben met m'n drukte om me heen s'morgens een paar kozijntjes in elkaar draaien en eind van de middag onze woning gaan ontruimen......
      De voornaamste en duurste dingen zijn eruit, gisteren de eerste helft van de zolder ontruimt en op de eerste verdieping verplaatst...en voor de rest laat maar zitten zou ik zeggen tot 27-09 moet hij veeg schoon zijn m.a.w. als je je verveelt kom maar langs zal ik zeggen....

      Verwijderen
    2. Ceer, ik verveel mij niet, heb het zelfs tamelijk druk, anders had ik je graag geholpen.

      Verwijderen