Teller

maandag 9 september 2013

09092013

18 opmerkingen:

  1. Goedemorgen.

    Ik dacht dat Appie ergens een oud nummertje had gevonden, maar bij controle blijkt het de nieuwe single te zijn.
    Herkenbare fotoos.

    Tot later. Even voor het werk een kleine 400 km. rijden. Ik hoop na de middag terug te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, ja zoals ik denk zal het altijd mien dorp blieven, alhoewel ik nu in andere streek woon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen,herkenbaar. Zeker ook de woorden dat hij bijna iedereen in het dorp kent.Dat wisten wij ook in het dorp waarin ik groot geworden ben. En in het bijzonder de fruitbomen! En dan zeker bij Hendrik Lub, alleen jammer dat zijn hond deze lekkernijen bewaakte. Het was de tijd dat er nog geen proeflokalen bestonden, te minste niet bij ons in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogguh lui!

    Gisteren ook weer een hele dikke 400 kilometer op de teller bijgedraaid: Even de meiden bezoeken, spullen brengen en ophalen maar "vooral" om even bij IKEA langs te gaan. Dan zijn een Køøpzondag en een Volvo wel heel handig...
    We vetrokken met stromende regen maar toen we in de randstad aankwamen brak een bleek zonnetje door. Na de brunch en briner even de jongste thuisgebracht (ik geloof zo'n 18 km verder, dik kwartier zonder files en al gauw een uur met het OV..) zodat we rond half elf weer thuis waren.
    Dat zijn de dagen die je met plezier herinnert.

    Over een maand of wat is een bezoekje niet meer zo vanzelfsprekend. Maar ik denk dat we een paar maanden Kim in LA wel overleven... Studie, het moet niet verder worden hoor :(

    Mazzels en de moj!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moi,

    Mien dörp,.....mooi gedaan Appie. Wat zou het mooi zijn ook een collage te maken met hedendaagse foto's. De Kerkhörn in de steigers, het gerestaureerde station, de Tandem, ons geweldig mooie centrum en last but not least........de feesttent op het ijsbaanterrein.

    Prettige dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JK, dat heb ik niet mooi gedaan, maar iemand die zich MrZuudbrouk noemt op You Tube. Wat ik gedaan heb is een opening "zoeken" en daarbij maak ik gebruik van het werk van anderen soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemiddag

    Wat is nou 400km in Nederland? Net terug van een mooi weekend in de mooiste stad van Nederland Rotterdam oftewel Manhattan aan de maas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In NL is 2 x 200 km best wel veel :) Over smaak valt niet te twisten maar 010?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Okee dan....Mr Zuudbroek, bedankt voor de mooie compilatie en de rest van de filmpjes op youtube. De mooiste stad is toch.......Stad?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 010 komt eerder als 020 of 050

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry, het moet Mr Zuudbrouk zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. VB, wat eerder komt is toch niet per definitie mooier?????

    BeantwoordenVerwijderen
  13. JK Klopt over mooi valt te twisten, maar een stad met de grootste haven van Europa waarbij alleen de haven al werk bied aan 310.000 mensen is wel even wat anders als een keuterig menterwolde waar mensen nog zeuren over iets als bloembakken op de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Boerhaarsveld in Schonloo komt mij bekend voor volgens mij met Meester Jellema toch?

    Een verschrikkelijke domme hond hij had gewoon zelfmoord moeten plegen en van z'n kid's afblijven, maar zoals jullie gelezen hebben.... R.I.P. kid's.......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoewel Ceer, dan zit je toch echt wel tegen het plafon aan als je zoiets doet! Dat je eigen toekomst weg is klaar, maar dat van je kinderen? Wie geeft je het lef om dit te doen? Waar zijn de maatschappelijke hulpers? Hebben die geen signalen ontvangen dat deze persoon er helemaal door zat?
    Ik hou van vrijheid blijheid, maar zeker in deze zaken moet je allért zijn. Ter voorkoming van het leed wat je zomaar treft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wim zoals ik de mijne ervan denk kan er maar ééntje zijn en dat kan alleen maar de duvel zijn toch......

      Iedereen die mij een beetje kent die kennen de uitspraak van mij toch: t'is nog nooit zo donker west of t'wordt altijd wel weer licht.

      En ik wil helemaal niemand erbij halen van de maatschappelijke hulpverleners....

      Deze man was gestoord.... nee echt gestoord wie z'n twee huwelijken er mee kapt en dan vervolgens 3 arme kid's en z'n eigen leven er aan op wil geven, nee sorry Wim dan kan er alleen maar een duivel zijn.....

      Verwijderen