Teller

dinsdag 12 november 2013

12112013

Sinds jaren een gewaardeerde stamgast van dit café, oud-inwoner van Meeden, maar nu neergestreken in de buurgemeente Slochteren. Ook daar is JP geen grijze muis, maar fluit zijn deuntje mee. Misschien wonen wij over vier jaar weer in dezelfde gemeente na de herindeling? Een virtueel café kent geen grenzen, zeker geen gemeentegrenzen, daarom hang ik deze mededeling achter de bar uit 't Bokkeblad. Misschien zijn er klanten die naar de Driesprong willen of de uitzending willen beluisteren.

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, prachtig dat JP het radiowerk weer op pakt.Nu niet de critici maar de gangmaker van de avond. Had Henk de verborgen talenten toch goed gezien.
    De Driesprong hebben we toen onze school vervangen werd door nieuw bouw een jaar les gehad in de grote zaal.(Het cafe was toen van Degenhart.) Van klas 1 tot 8, kregen allemaal in deze zaal les,dat dit ook gevolgen had voor het onderwijs bleek wel, want jammer genoeg moest ik dat jaar overdoen.
    JP. hopelijk heb jij meer succes als ik in de jaren 50.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het dus goed begrijp zijn dus met name de fractievoorzitters zelf onderwerp van discussie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. "Gelukkig" lijkt hier in Noordbroek de slavernij afgeschaft...
      of getuige de drukte gisteravond bij ons aan de deur...,
      op haar laatste benen te lopen...,
      niemand gezien.

      Verwijderen
    2. Bij ons aan het diepenring was het gezellig druk, tussen de 60 a 70 kinderen hebben hun liedje gezongen. Bijna allemaal in het beschaaft Nederlands, Wel met afwijkende teksten.

      Verwijderen
  5. Goedemiddag..

    Ik was in Enschede en kwam om 2 uur thuis. Dus geen idee hoeveel er gekomen zijn maar als ik kijk naar de voorraad snoep denk ik dat het reuze meegevallen is.

    Wat de uitzending betreft: Ja, zo'n tafel gesprek was wel het plan. Maar dan kun je net zo goed een raadsvergadering uitzenden dus ik ga er wel een iets ander format van maken. Wim, ik was (in mijn ogen dan, of liever oren..) bij Menterwolde Lokaal niet zozeer een van de criticasters als wel een van de aangevers om de boel een beetje in beweging te krijgen, Beschaafd, respectvol en af en toe schrijpend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @JP. Breng je de herindeling ook nog ter sprake?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt mij bijzonder goed toe Willem, want als je ermee instemt met een nog grotere Gemeente kun je erop wachten met nog grotere bezuinigingen voor je eigen dorp of je zou het mss kunnen proberen zoals Meeden.

      Verwijderen
    2. Willem, daar wil ik een hele uitzending aan wijden in januari of zo. Naar ik vermoed (maar ja, ik ben ook maar een gewone sterveling!) is dan bekend wie met wie kan gaan samenwerken of, in de negatieve scenario's): Wie tot wie veroordeeld is :(

      Verwijderen