Teller

donderdag 5 december 2013

05122013

Een conference omdat het 5 December is.

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ja ook mijn hart klopt vol verwachting wat moeder natuur ons vandaag brengt. Van code rood en oranje wordt je niet blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    De offertes van de schade veroorzaakt door de eerste najaarsstorm is net binnen. Ik wacht nog even met het opsturen naar de verzekering.....wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De wind waait inmiddels stevig door de bomen die de vorige storm (deels) wisten te doorstaan...,
    wat dat betreft hebben deze bomen in niets ondergedaan voor het Spaanse graan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus zal de Goede Sint wel komen...
      juist nu hij 't weer zo lelijk vindt.

      Verwijderen
  4. Stormschade kan ik over mee praten toch? Net als de vorige keer hek omgewaaid van 7m1 :), eigen schuld zeg ik dan maar,,,,dat kun je toch niet vast zetten met tengellatjes,,,..zodoende heb ik hem nu vast gezet met plafondschrootjes :) net als het epdm, want geen tijd voor vrij gemaakt om de daktrimmen te gaan plaatsten........gewoon met plafondschroten :).


    Ach komt aal goud zeg ik........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er werd geklopt...
    dat hoorden wij...
    dus wij nieuwsgierig wie.
    En het was geen vreemd'ling...
    niet verdwaald ook...,
    dus meer welkom kon het zeker nie...

    BeantwoordenVerwijderen