Teller

donderdag 26 december 2013

26122013

In de mailbox zat de volgende mail:

Goedemorgen Appie,

Hier een paar foto's van ons paleisje.

Kunnen jullie zien dat het steeds weer iets verandert.

Is een hele klus maar wordt heel mooi!

1e Verhuizen.

2e Nieuwe dak.

3e Gat gegraven voor de zitkamer.

4e Fundering gemetseld.

5e Kozijnen gereed voor instalatie.

6e Buitenmuren aan het metselen.

7e Buitenmuren, Glas, boeidelen en dak gereed.

8e Binnen kant klaar voor de feestdagen Emoji.


Groetjes,

Ceer en Agatha.


11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, een hele uitdaging Chris! Teveel voor een doe het zelver, hier komt deskundigheid van het bouwen aan te pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi stukje werk Chris ziet er goed uit. TOM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen. Chris is een duizendpoot, wedden dat hij het allemaal zelf doet en zijn vrouw zal hand en spandiensten leveren. Chris geweldig, prachtig. fijne dag allen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen tja het is voor een hele leuke uitdaging voor mij en deskundigheid is mij met de paplepel in gegoten door m'n vader iets waar ik ook bijzonder dankbaar voor ben.
    Ondanks de duizeligheid ben best tevreden wat ik de afgelopen 2 maand heb uitgevoerd.
    Maar goed m'n vrouwtje komt net bij mij die zegt tegen mij de wc zit verstopt......., en ik had gisteren gezegd ik ga niets doen aan het huis morge weer een dag, maar nu zie ik dat ik weer snel even aan de slag moet want voor ik het weet zit de hele huis vol visite.........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is alweer geregeld wc los gehaald hogedrukspuit met ontstoppingslang erin en vooruit met de geit en...... hij stroomt weer..

      Verwijderen
  5. Ceer, mooie prestatie. Vandaag nog even rust...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mochten er nog mensen zijn die zich vervelen,

    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3567603/2013/12/25/Hoe-de-hypotheekrenteaftrek-uitgroeide-tot-een-gruwel.dhtml

    TOM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemiddag!
    Rooie, je mag trots zijn op je paleisje en op je inzet! Chapeau.

    Wens eenieder veel plezier met het kerstbezoek/kerstgedoe ;)
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer mijn oude klasgenoot,Bertus Huzeling uut leutje boske, is twaide worn met klouk..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chris is dit wel toevertrouwd..................kweet er alles van :-)

    BeantwoordenVerwijderen