Teller

maandag 24 februari 2014

24022014

Vluchtig de krant ingekeken vanmorgen. Vier verhalen van Marijke Trimbach in het DvhN. De restauratie van de Hervormde kerk van Meeden zal in de zomer gereed zijn. Waarschijnlijk zal het NNTTM in Zuidbroek komende zomer haar deuren openen. Marijke zwom een paar baantjes in Muntendam en Zuidbroek. Muntendam vond ze wat krap om baantjes te trekken omdat spelende jeugd dit belemmerde, en in Zuidbroek waren de muren te somber van het bad. Voor het watertrappelen om de minuten bij te houden was er wel een klok in Zuidbroek en niet in Muntendam. Al met al geen diepgaand onderzoek, waaruit conclusies kunnen worden getrokken.

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, vanmorgen vroeg een korte opname gemaakt van de kraaien achter ons huis.

    Kraaien

    Een grote groep (meer als 200) komt niet meer in de bomen, maar toch zitten er altijd nog z'n 30 kraaien in de top van deze bomen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, ik kom even terug op de zwembaden. Wat verwacht je van een zwembad? Ga je der heen om olympische kampioen te worden of trekje wat baantjes om in conditie te blijven.
    Het is appels met peren vergelijken, ieder zwembad heeft zijn sterke en zwakke kanten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen diepgravend onderzoek Appie? Het is niet zo erg gebruikelijk dat een journalist zelf op onderzoek uit gaat, heb ik het idee. Even deze en gene bellen om wat meningen te peilen en er staat weer een stuk op papier. Ik vind het wel verfrissend als ze hun onderwerp aan den lijve willen ondervinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jan, gebruikelijk of niet, dat maakt mij niet uit, maar als men het wel doet, wat ik ook waardeer, dan verwacht ik een artikel waar meer in is te lezen, dan ik al wist. Maar misschien is mijn verwachtingspatroon wel te hoog. :(

    BeantwoordenVerwijderen