Teller

zaterdag 5 april 2014

05042014

Hadden wij het er al over gehad dat Menterwolde een nieuw college heeft? Zonder informateur, en toch als eerste bijna het college rond. Dat is best een prestatie vind ik, zo kort na de verkiezingen die voor Menterwolde toch een zeer verrassende uitslag had. Een college met vier wethouders: 2 Menterwolde Gewoon, 1 SP en 1 VVD, samen goed voor 9 zetels in de gemeenteraad. Nee geen "Appie denkt", maar wat denkt de andere kant van de bar over deze samenstelling?

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, in mijn ogen betekend dit dat de partijen op bepaalde zaken op 1 lijn zitten.

    Democratischer kan het toch niet? Zoals de BM zijn zegje nait lullen moar poetstn o.i.d.:-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, 2 gematigde partijen en 1 extreme partij. Het zou me kaar in evenwicht kunnen houden. Misschien vraag je, je af wie die extreme partij is. Dat zien we straks als ze hun gedachte goed gestalte gaan geven. Je weet Appie, je moet niet altijd het achterste van je tong laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag, en juist die ene partij zal voor een verrassing zorgen! Dat voel ik aan mijn dikke teen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wim, vertel! Waarom? Wat voelt jouw dikke teen, wat ik met mijn koppie niet weet te bedenken?

    BeantwoordenVerwijderen