Teller

woensdag 25 juni 2014

25062014

Wie kijkt er naar het WK voetbal. Zelf kijk ik wel, niet alles, heb zelfs niet gekeken naar de wedstrijd van Nederland tegen Chili. Gisteravond viel ik in, niet als speler, maar als kijker bij Italië - Uruguay. Met verbazing zag ik de kannibaal Luis Suarez een poging doen om een hap uit de schouder van een Italiaan te nemen. Hij mocht in het veld blijven. Hebben ze bij hockey beter geregeld. Daar kan de tegenstander beroep doen op video beelden. De televisie kijker zag het mannetje bijten, de Italiaan liet de schouder zien met de afdruk van het gebit van Suarez, maar de elf van Uruguay mochten doorgaan tegen de tien van Italië. Ik kan slecht tegen onrecht, dus voor mij reden minder te kijken naar het WK.

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ook ik heb een hekel aan onrecht. En als ik dan het geweld zie van het voetballen, waar men strekt en schopt om maar te schoren, dan heb ik het wel met ze gehad. In de tijd van Piet Fransen en Jan Blijham was het: eerst de man en dan de bal. Er is in al die jaren niets verandert. Wel neem ik mijn petje af voor van Gaal, die strategisch te werk gaat met de spelers die hij in het veld plaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geDAGte

    bijt iemand 's een keertje een beetje van zich af,
    is 't weer niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoezo een keertje?.........één oplossing een muilkorf voor een volle jaar dragen bij een voetbalwedstrijd..... stomme kalf zeg ik tegen......

      Verwijderen