Teller

maandag 11 augustus 2014

11082014

Goedemorgen wakker Menterwolde.

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,

    ....we mogen weer....na 3 weken van relatieve rust, gaan we er weer tegen aan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemiddag :)
    Je kunt altijd de ochtend in de kroeg beginnen...

    Fijne dag
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar goed vandaag weer iets mee gemaakt waar wij nog in de toekomst om kunnen lachen, het eerste wat mij gisteren overkomen was dat ik de nieuwe leidingen van stroom over de plafond van de keuken wou laten lopen......eerst gekapt met m'n kameraadje en met m'n boormachientje........pak m'n zaklamp ik zeg nee hé valt ie in de spouw op 2m1 diepte.......pak m'n iets grotere zaklamp ik zeg nee hé er zitten overal latten tussen om de plafond kaars recht te maken..... ik zeg maakt niets uit morgenmiddag ga met de leidingen onder de vloer door......eerst gaten geboord leidingen er schuin. inkijken onder de vloer ik zeg tegen m'n vrouwtje kun jij even doorschuiven als ik het zeg?is goed met de telefoon op luidsprekerstand....ze zegt wat dust? ach loat mor....ik lig al laankuut in de put......druk nou moar deur......ik lig er toch mor bie :-).
    De oude stoppen kast er tussen uit gehaald de nieuwe schakelaars geplaatst en riep een paar hai prikt mie hai prikt mie wat dust doe den? ach het stroom staat er nog op:-).

    Ach ik weet het voor 100% zeker dat wij dit nog heel vaak mogen horen met een big smile :-).

    BeantwoordenVerwijderen