Teller

donderdag 28 augustus 2014

28082014

Feest in Stad! Klik hier voor het programma.

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, 6 jaartjes gewerkt in de binnenstad, maar de feest in de stad doet mij helemaal niets......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogguh lui!

    Zo veel mensen bijeen is voor mij nooit zo'n feestje: Geen idee waarom ;?

    Ik heb niet zo veel te melden dus neem een sterkte zwarte kop koffie on the go, broodje oude kaas in de de andere hand en wens ieder een mazzelnt moj!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, heb een kleine 20 jaar met plezier in de stad gewerkt, waarvan de eerste jaren je op 28 augustus een vrije dag kreeg maar later niet meer.Nee om het feest mee te vieren in over volle café s, dat is niet mijn ding .Daar komt nog bij dat je vele feestgangers met een kort lontje tegen komt. En daar zitje helemaal niet op te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jou niet gezien Wim :-).

      Verwijderen
    2. Dat heeft met leeftijd te maken Chris. Het mooiste was dat je de echte stadtjers er zo uit pikte. Altijd op de scherpte van de snede, en met humor.

      Verwijderen