Teller

woensdag 8 oktober 2014

08102014

Menterwolmer Spetterende Zwemestafette 2014!

Op vrijdagavond 31 oktober 2014 organiseert zwemvereniging de Pinquin een gezellige zwemestafette voor jong en oud uit de gemeente Menterwolde. Het idee is om in een half uur met een team van minimaal 6 en maximaal 10 personen zo snel mogelijk banen heen en weer te zwemmen. Elke baan heeft  bijzondere hindernissen waar de deelnemers overheen en soms onderdoor moeten zwemmen.
‘We hopen dat veel verschillende teams gaan meedoen’, zegt Pinquin secretaris Erik Meijer. Het zal erg leuk zijn dat mensen uit een straat, woonwijk of een groepje van een sportclub of een andere vereniging uit de gemeente Menterwolde met elkaar de strijd willen aan gaan met deze ludieke estafette. Alle deelnemers moeten wel kunnen zwemmen. Verkleed aan de start komen is natuurlijk nog leuker!
De Menterwolmer Spetterende Zwemestafette 2014 zal om 19.15 uur starten tot ongeveer 21.00 uur in het Zwembad Zuidbroek. De Pinquin wil op deze wijze nog eens onderstrepen dat zwemsport en bewegen in het water leuk en goed is voor iedereen. ‘Ook willen we het belang van het openhouden van de zwembaden in onze gemeente Menterwolde nogmaals op een positieve wijze onder de aandacht brengen’, aldus Meijer.
Teams kunnen zich inschrijven via een aanmeldformulier op de website van De Pinquin, www.depinquin.nl of via  de Facebook-pagina van de zwemvereniging. Ook wanneer teams niet helemaal met 6 personen zijn is, in overleg, opgave mogelijk.
Kortom schrijf je in met familie, vrienden, buren of je vereniging, doe mee en heb veel zwemplezier op 31 oktober 2014!

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, dat is weer wat anders dan straat volleybal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar zijn ze al die stamgasten die even langs komen voor een drankje en een praatje. Ook op facebook is het al saai geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ik de mijn ervan denk van de Facebook zal een bepaalde rage zijn......net zoiets als de Hyves.......

    Mss zijn er bepaalde mensen er niet mee eens zijn wat er hier zoal gezegd wordt......

    Mijn mening is tenminste wat ik ervaar met zoals wat ik lees of hoor daar trek ik een bepaalde mening over jawel voor mij......., en zoals ik denk heeft ieder mens dit toch?

    Weer een klein voorbeeldje hiervan is dat die gene in een verpleegtehuis woont niet vaker dan 1 keer per week wordt gedoucht..... wat tenminste mijn mening is dat er mensen zijn die om de zoveel weken een blaasontsteking heeft.......tja zeg het maar........ en dan totaal niet te spreken over de zeer gevaarlijke drupjes die de 'verpleging' dient te verzorgen..... die zich hierin heeft vergist? Hier door dienen zij rustiger van te worden......., maar geloof mij hier worden zij in de war van.......ja echt in de war..........

    Tja je kan er tegen of niet............., maar dit ervaar ik bijna iedere dag........

    Ik m'n mond houden dat dacht ik effe niet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens een regeringswoordvoerder, krijgen deze mensen straks een voorgeprogrammeerde robotje als hulp. Volgens hun is dan het probleem opgelost. En de mensen van de handen aan het bed? Die lopen dan bij de soos. Drion met zijn pil had het nog niet zo verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen