Teller

vrijdag 17 oktober 2014

17102014

Het nieuwe multifunctioneel centrum in Noordbroek wordt Woensdag om 10.30 uur officieel geopend. Daarna is er een cultureel programma. Dan wordt ook het lied gezongen dat leerlingen van de Inspecteur Amerikaschool met de Groninger chansonnier Roel van der Zee, musicus Eddie Loonstra, dichter Ronald
Ohlsen en leden van het Noordpoolorkest hebben ingestudeerd. De naam van het pand wordt rond 12.00 uur bekendgemaakt. Aansluitend kan iedereen het gebouw bekijken.

6 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, B&W hebben het maar druk met al die openingen.
    Mooiste is dat het allemaal dank zij de inzet van de bewoners tot stand is gekomen..k' Heb er bewondering voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wim, in Noordbroek moet nog wel een hoop geld opgehaald worden. Kijken hoe lang dat duurt, nu het gebouw er eenmaal staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weglopen is meer iets voor kinderen, niet voor grote mensen. Dat was mijn eerrste gedachte toen ik het hoorde. Mijn tweede gedachte, is als de eerste. Weglopen is een zwaktebod.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Appie we zijn het roerend eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms Appie zijn de omstandigheden zo, dat je beter kunt zeggen: tot hier toe en niet verder. Hoewel het tijdstip waarop het gebeurt niet de schoonheidsprijs verdient.Ik heb zelf ook wel van die momenten waarop je zegt: hier wil ik kan, ja kan ik geen verantwoording voor nemen. En dan is even afstand nemen beter dan geruzie.

    BeantwoordenVerwijderen