Teller

donderdag 1 januari 2015

01012015

10 opmerkingen:

  1. Dat heil en zegen uw deel mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, elk en ain veul zegen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veul hail en zegen en gezondhaid veur allemoal....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogguh lui!
    Het grootste deel van gisteren lag ik op bed, luisterde naar de radio (top2000 was ik al snel zat..) en naar allerlei overzichten. Sodeju, wat mogen wij dan niet klagen zeg.
    Daarom wens ik eenieder een geweldige toekomst, gezondheid en vrienden (van vlees en bloed!), fijne familie en een hoop wijsheid toe. De toekomst begint elke dag dus we hebben genoeg kansen om er iets van te maken!

    Moge je God of Goden met je zijn, en als je er geen erkent, dan hoop ik dat de toekomst met je is!

    Mazzels, moj en pas op met die oliebollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oogjes open....te laat voor de duik....spring ik thuis wel even onder de stralen. Echter wil ik een ieder hier aanwezig eerst een geweldig 2015 wensen....straks naar moeders, even een nieuwjaarsborrel halen.....2015 begint goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle peerders en iedereen die ik persoonlijk ken een heel voorspoedig en gezond 2015 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. verWENSel

    veul hail en zeegen,
    en bietiede krek genogt regen,
    snij en vrost veur t noflek scheuvelrieden,
    meuge ok zunne elkein nog verblieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens iederreen een heel gelukkig nieuwjaar in goede gezondheid. Ik hoop ontzettend dat dit jaar voor iedereen wat moois brengt!

    BeantwoordenVerwijderen