Teller

maandag 26 januari 2015

26012015

De komende raadsvergadering in Menterwolde heeft een agendapunt over een krantenartikel in het DvhN. Ben benieuwd hoe dit zal gaan verlopen. Ook ben ik benieuwd of het Saksisch Medisch Centrum er nog zal komen. Of meer eigenlijk waarom het toch niet zal doorgaan. Dan heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen, en als ik zeg uit zeer betrouwbare bron, dan bedoel ik ook zeer betrouwbare bron, dat Menterwolde een claim kan verwachten. Ik zie de vragende blikken aan de andere kant van de bar, van wie Appie, waarom, en wat gaat het ons als burger kosten? Dat zijn natuurlijk veel vragen, waar ik op dit moment geen tijd voor heb om die allemaal te beantwoorden, kom met regelmaat in het Golden Peerd, want wat je vandaag niet hoort, dat verneem je hier misschien morgen! ;)

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, Appie we hangen aan je lippen! En zeker ook dat dit alles gefarceerd tot ons komt. Bepaalde zaken als het SMC had ik al lang afgeschreven, dat was voor mij een broodje aap. De vele plannen rond het van der Valk hotel bleek wel vaker uit luchtkastelen te bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En claim...,
    van wie...,
    waarom?

    Heeft de gemeente een bouwvaanv(r)aag of de één of andere toegezegde vergunning of medewerking geweigerd?
    Wie kan de gemeente iets zodanig verwijten dat het een claim rechtvaardigd?

    Plannen zijn en waren er altijd genoeg...,
    maar je zult toch eerst zo'n plan handen en voeten moeten willen geven...,
    d.w.z. grond aankopen, bouwaanvragen doen, vergunningen aanvragen, etc. ...,
    wil je de instantie(s), die tegen de afspraak en verwachting in dwarsliggen, kunnen opzadelen met een (geldelijke/geldige) claim.

    Dus wanneer onze gemeente geen toezeggingen heeft gedaan, noch afspraken heeft gemaakt die zij niet is nagekomen middels het niet verstrekken van de binnen haar macht en vermogen liggende vergunningen en medewerking...,
    dan valt onze gemeente op dat punt weinig te verwijten en valt er evenzomin veel te claimen.

    Dus ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen.

    Appie, bij wie zat je nu weer in de trein?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen SMC?. Hè wat spijtig en jammer ook? Nee , bij mij gaat de vlag uit als er geen MSC komt. En schadeclaims? Weet ik niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jan, zag je mij in de trein toen je een fiets aan het testen was? Kon je niet zien met wie ik in gesprek was? Het zijn steeds verschillende personen, weet ook niet welke dag het was. Maar interessant was het wel. Is mij op het hart gedrukt het nog niet aan de bar te vertellen op dit moment. Ik hou hou mij altijd aan afspraken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wifi in de trein is mooi, zo zie je de Oostvaardersplassen terwijl je gewoon achter de bar van het Golden Peerd staat. Het kan allemaal in 2015.

    BeantwoordenVerwijderen