Teller

maandag 8 juni 2015

08062015

27 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, wordt naar het lijkt weer een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    Dank je Appie, voor deze mooie prominente plek in het Golden Peerd.....eind deze week gaan we opbouwen en volgende week woensdag is het zover. De V.v.V. Zuidbroek, al 116 jaar een begrip....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me aan bij Jan! Appie dank!

    Voor een overzicht van al het moois dat ons weer te wachten staat verwijs ik graag even door naar de website van het Mooiste Feest van het Noorden: V.v.V. Zuidbroek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk vooral eens naar de filmpjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geDAGte

    volgens de NAM beweegt de Groningse huizenmarkt weer,
    volgens de huizenbezitters bewegen vooral de huizen zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En een miljoenen tekort voor M enterwolde...de komende jaren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoe heeft dat nu toch kunnen gebeuren...............

      Verwijderen
  7. en ja hoor ...het gaat niet door vanavond men zwicht voor terreur......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Terreur, hou toch op met die insinuerende bewoordingen. Ludiek protest. Overigens noemt de burgemeester het een voorlichtingsbijeenkomst, niets inspraak. Van mij mag hij wel weer weg, heb je niets aanm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja terreur...
      immers nu bepalen de tegenwinders en stormers dat wat hen niet bevalt ook voor de rest niet toegankelijk/hoorbaar mag zijn.
      't Was ludiek geweest als het protest zodanig was geweest dat de wel geïnteresseerden gewoon naar binnen hadden gekund/gemogen zonder daarbij overmatig te worden gehinderd.

      Verwijderen
    2. Je kunt het ook zo zien: de politiek vind de inspraak blijkbaar niet belangrijk genoeg om een alternatieve lokatie voor de bijeenkomst te zoeken. Die bepaalt dus.

      Verwijderen
    3. Peter,
      de politiek...
      dat zijn wij allemaal...,
      dus ook jij en ik...;
      Blijkbaar zijn het minder mensen met je eens dan je wel zou willen.

      Wat het niet willen vinden van alternatieve locaties betreft:
      Helaas is er wel, veel en lang gezocht naar die alternatieve locaties...
      en niet alleen hier...;
      De uitkomst is slechter dan het oorspronkelijke plan.

      Verwijderen
    4. Lezen Siko, er is niet gezocht naar een alternatieve lokatie voor de bijeenkomst.

      Verwijderen
    5. Lezen Siko, er is niet gezocht naar een alternatieve lokatie voor de bijeenkomst.

      Verwijderen
    6. @Peter

      Welke bijeenkomst...,
      waar was er een bijeenkomst...,
      was er überhaupt een bijeenkomst...
      en als er toch geen bijeenkomst was...,
      en als er toch geen bijeenkomst was dan is het toch logisch dat het niet belangrijk genoeg er een alternatieve lokatie voor te vinden?

      Misschien moest ik het toch nog maar eens nog eens lezen...,
      wellicht dat ik dan het licht wat lichter zie. ;-(

      Verwijderen
  10. Hoorde dat de info-avond over de molens niet door is gegaan. Niet zo mooi. In Veendam kon je opschrijven wat je er van vond, en aangeven wat je het beste alternatief vond. Op deze manier staat men zichzelf in de weg, en niet een klein beetje ook. Kan mij niet voorstellen dat alle inwoners van Meeden, maar ook Zuidbroek hiervan gecharmeerd zijn. De actievoerder hebben het woord democratie voor in de mond, maar weerhouden anderen ervan om van hun democratisch recht gebruik te kunnen maken. Of zie ik dat verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Ab,
      dat zie je niet verkeerd...,
      je ziet het goed.

      Verwijderen
    2. Ja, dat zie je verkeerd.

      Verwijderen
    3. De overeenkomst tussen Storm Meeden en de Grieken: Ze willen beide wel onderhandelen, maarrrrrrrrr uitsluitend onder HUN CONDITIES.

      Sikko van Bruggen

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. Sikko,
      voor Meeden geldt:
      NIMBY
      ≠ NIMAT
      = NIOD = NIOORM
      = NOEA

      A = achter/anders
      D = dorp
      E = ergens
      I = in
      M = mijn/Meeden
      N = niet/nergens
      O = ons/of/om
      R = rond
      T = tuin

      Verwijderen
    6. wat een dom gezeik!

      Verwijderen
    7. @Anoniem

      't mag dom gezeik zijn/lijken...,
      dus dan maar zelf even je poot er voor opgetild...
      om er nog eens over heen te gaan.

      Verwijderen
  11. Vorig jaar heeft de PvdA een bijeenkomt gehouden. Wat hoorden we daar? Men had geen inspraak gehad. Daarover hebben we veel gelobbyd richting de Tweede Kamerleden.Men was het eens dat men hieraan voorbij gegaan was. Dan komt er een inspraak avond, en dan gaat men dit boycotten, word een BM in de pers compleet verkeerd neergezet, (deze man is er voor de orde en veiligheid en heeft geen uitspraken gedaan over voor of tegen windmolens) Hij kent het standpunt van de Raad. Men heeft zelf al een verhaaltje in elkaar geflanst over hoe hij denkt, waarom hij dit doet, en word aan de schandpaal genageld. Ik persoonlijk vind dit absurd! De algehele lokale politiek is tegen de windmolens binnen een afstand van 2 km! Om nu zo tekeer te gaan tegen een nieuw Burgemeester, sorry daar verdien je mijn sympathie absoluut niet mee...acties prima, ludieke acties prima, maar dit? Nee, gaat voor mij de fatsoensnormen te buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Avond peerder's.

    tja wat de v.v.v.aan gaat geweldig wat jullie gaan uitvoeren !

    en dan de Meedenaren iets wat mijn mening is en zal blijven ik hoop dat jullie in jullie's recht wat jullie zullen uitvoeren in het gelijk worden gesteld....

    Enja dan ikke....Vrijdagavond op de terug reis gestrand in Offenbach....kapotte getriep weet ik veel wat ze allemaal uitkraamden tegen ons......, maakt geen donder uit in ben toch ANWB lid en kan mij niets gebeuren.....zei ik.....of mss wel......, maar goed na 30 uurtjes later waren wij toch hier in Leek wat eigenlijk toch maar 4 uurtjes reiden was met de auto...... eerste weet ik veel gebeld met de bovenstaande van 17/ 24 u. en van ons hotelletje vanaf 7/11,30,u,werd eigenlijk best wel een beetje boos en heb gezegd ik neem een trein......

    Ach ja je kunt wel boos maken om bepaalde onderwerpen, maar het helpt je helemaal niets, want het enigste wat je ermee bereikt is je zelf de vernieling in helpt en dit gaat ten koste van je zelf.........

    BeantwoordenVerwijderen