Teller

zondag 2 augustus 2015

02082015

De fotoquiz is op zomerreces.

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ook nu staat ons een stralende dag te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogguh lui. Weer terug in Siddeburen, met of zonder wifi trouwens. Vrijdag verjaardag, zaterdag canal-parade. Dat laatste hoefde niet zo voor mij, ik had het idee dat er veel mensen en van de parade weinig te zien zou zijn.
    Dat klopte wel maar de sfeer was heel bijzonder, Fleur en ik hebben genoten van een hele oude whisky die we samen "een keer" zouden op drinken. Ik kon en kan me geen beter moment indenken voor dat moment

    Op de markt bij de P+R nog even op een terras gezeten. Heel veel, op het oog, mensen met een achtergrond ver voorbij de landsgrenzen, heel gemoedelijk en een sfeer die me terugwierp naar de markt van Hilversum toen ik een jaar of 10 was.
    Koffie alleen al de moeite van het parkeren waard: Geweldig, Twee Italiaanse meiden/vrouwen die heel goed weten hoe je koffie moet zetten maar ook de kunst van het panini maken verstonden.
    Het waren twee uitermate plezante dagen. Ik zie er nog regenbogen van ;) maar dat ik nu een oud-roze polo en een spijkerbroek met afgeknipte pijpen draag is toch echt toeval: De tuin roept :) ;)
    Mazzelsendemoj!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag, tja een dagje vrij.......straks gaan we even naar het Leekstermeer.......en nog nooit geweest en jawel op de fietste.......achja het hoort erbij zeg ik dan maar trouwens de schutting geplaatst gistermiddag en avond en volgens meerdere mensen zeggen dat het heel mooi staat :-) het zand stel ik een week later uit, want zoals mijn gedachte gaat moet eerst de garagedeur geplaatst worden.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en @ Anja zoals ik het bekijk ligt het aan je opvoeding en ook hierin zit gewoonweg verschil in, maar in mijn ogen heb jij hierin gelijk......blijf gewoonweg af van onze kroost.....

      Verwijderen
    2. Ben gerust gesteld haha dank je wel!

      Verwijderen