Teller

maandag 11 januari 2016

11012016

Wij zijn geopend.

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, het is wel even een omschakeling dat de vuilnis op maandag op gehaald wordt in plaats van vrijdag. Ook de tijden dat ze langs komen is verandert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waren er dan 'vaste' tijden waarop men placht langs te komen?
    In het verleden konden we er nooit echt peil op trekken, er zat soms/vaak uren verschil tussen het tijdstip van ophalen van d'ene op d'andre week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeker SiKo, tussen 8'30 en 9'00 uur werd de container geleegd. Daar hield je rekenschap mee,en zag je na dit tijdstip bijna geen container meer aan de weg staan. Nu moetje voor 7'30 uur de afval container bij de weg hebben staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om zeker te zijn dat je niet te laat was moest je hier gewoon de avond tevoren de container zetten om zeker te zijn dat je 's morgen om half zeven niet te laat zou zijn...,
      maar tegelijkertijd moest je ook niet vreemd opkijken als diezelfde container tegen de middag nog niet geleegd was...,
      meestal reeds de wagen tussen 8:30 uur en 10:30 uur langs...;
      Ik denk dus dat er wat dat betreft niet zo veel zal veranderen...,
      gewoon de avond tevoren aan de kant van de weg zetten dus.

      Verwijderen
  4. Ik irriteer me verschrikkelijk aan al die zakken met plastic afval wat overal verspreid ligt...dat de vuilniswagen op een andere dag komt dat went dan wel weer..! Hier was het voorheen ook afwachten tot de bakken geleegd waren. Soms al om 8.00 maar ook wel eens na 16.00 uur...dus een peil kun je er niet op trekken....
    Fijne avond allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Dat zou Finkers naar eigen zeggen nooit zeggen…
      en zeker niet gauw.

      Niet dat het hem zou irriteren...,
      noch zou het hem, dat van die zakken die overal liggen, kunnen bekoren…,
      die aanblik dus, maar mogelijk wel het epistolaire daarvan.
      Mogelijk dat hij zijn peilen zou richten op het bedenkelijk pijl...,
      maar met het woordenboek in de hand zou hij waarschijnlijk besluiten het andersom te doen.

      Dus peil op waar hij zich aan zou ergeren of niet is niet met zekerheid te trekken...;
      Het maakt ons gijzelaars van zijn denken..., martelaars van zijn geest...,
      broddelaars in zijn navolging...,
      babbelaars zonder eigen woorden...,
      bedelaars van een wondertalig goochelaar.

      Verwijderen
  5. Ha, even lekker klagen!
    Ik stoor me aan het feit dat er vanwege de ijzel in Muntendam geen plastic en in Zuidbroek geen kerstbomen op de beloofde dagen zijn gehaald. Het plastic blijft nu dus 8 weken liggen of je mag het brengen. De kerstboom red je jezelf maar mee, maar opbranden in de tuin mag niet.

    Inhalen zit er niet in.

    Wat mij stoort is dat mensen die aan de strooiroute wonen gewoon van hun afval afgeholpen hadden kunnen worden, maar dat men ervoor koos helemaal niet te rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenavond, nou klagen doe ik niet veel toch? :-).

    Tja als ik kijk onze gemeente dan moet ik eerlijk zeggen dat het bij ons echt wel redelijk gaat verlopen vanaf de ijzel vanaf dinsdag dus t/m donderdag niets opgehaald oké kan gebeuren toch? door de ijzel, maar morgen zal het gewoon voor ons volgens de planning doorgaan, alleen blijft de grijze container voor ons de 3e week niet geleegd staan.....moet je hierom boos zijn, nee wij niet omdat het zo is geregeld even weken de groene en de oneven weken de grijze en voor de rest zijn wij verplicht om oud papier, glas, plastic en de blikken gewoon een weekje binnen moeten laten staan.

    Maar zoals ik bovenstaande zie staan 8 weken laten staan dan zeg ik dit gaat mij iets te ver... en daarom zeg ik laat dit door de Wsw'ers doen en dan iedere week.........

    BeantwoordenVerwijderen