Teller

zondag 10 september 2017

Week 37 Golden Peerd 10-09-2017

Onderstaand magazine viel bij het Golden Peerd op de deurmat gelijktijdig met wat reclamezooi. Diegene die wat milieubewuster is dan Appie heeft een Nee Nee sticker op de brievenbus. Nadeel is dat je de MiddenGroninger en dit soort bladen ook niet onder ogen krijgt. Ik heb het Fusiemagazine even ingekeken en opzij gelegd om het later nog eens door te nemen.
De uitgever van het blad is Akse Media BV uit Den Helder. Goed voor de werkgelegenheid in Noord Holland, maar naastenliefde kun je ook te ver doordrijven. :(

6 opmerkingen:

  1. Vooral Appie bladzijde 28 en 29 spreken mij aan. En ook al is klein Harkstede veranderd in Meerstad en het gebied van Scharmer tot Dannemeer het t'Roegewold worn is. Is en blieft het zo as Ede het zegt mien land woor ik van hol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi allen!! Zaterdag op de dag van de democratie even gezellig gekletst met JP. Uiteraard kwam ook Golden Peers voorbij. Ik moet bekenne dat ik het super jammer vind dat het nog maar een keer per week is. Daardoor vergeet je vaak even te kijken! De pubquiz die we zaterdag georganiseerd hebben Mieke Bos en ik was ontzettend leuk! Tenminste dat hoorden we van de deelnemers. We gaan er volgend jaar een vervolg aan geven als dat allemaal lukt. Zaterdag was de aftrap van de campagne. Bijna alle partijen waren aanwezig. Een aantal mensen vanaf de HEMA achter het glas hahaha...en een aantal heeft zijn spullen gepakt en is weggegaan...maar de meeste partijen bleef tot het einde staan! Het was gezellig en daar moeten we voor zorgen...dat het een werkbare situatie wordt en blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedenavond, tja ik ben geen liefhebber van de vvd, maar hier heeft hij gelijk in en nu zorgen dat het geld naar alle ouderen gaat :-).

    ‘Staatsschuld hoeft helemaal niet te worden afgelost’
    JOHAN WITTEVEENNederland moet stoppen met zuinig zijn, zegt voormalig IMF-baas en prominent VVD’er Johan Witteveen (96). Het komende kabinet moet het geld laten rollen, ook al is er dan weer een begrotingstekort. ,,Anders zal de euro niet houdbaar blijken.”

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoewel Ceer heb ik helemaal geen vertrouwen in het nieuw te vormen kabinet. Hun houdbaarheidsdatum is nu al bijna verlopen. Het gaat net als in het voetbal, als iedereen voor zich zelf speelt is het bij voorbaat al een gelopen race.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zie ik het ook afwachten dus, maar financieel gaat iedereen erop vooruit :-).

      En nu eerst afwachten wat Donald incl. Japan gaan doen tegen Kim......en zoals ik het zie zal dit mss wel de 3e en laatste wereldoorlog kunnen worden.....

      Verwijderen